ورزشی

قانون جدید مشکلات فوتبال‌مان را حل نمی‌کند

افاضلی: قانون جدید مشکلات فوتبال‌مان را حل نمی‌کند

کارشناس فوتبال ایران قانون دید سقف بودجه در لیگ برتر را اجرایی نمی‌داند.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، با اشاره به ماجرای سقف بودجه برای باشگاه‌ها در فوتبال ایران اظهار داشت: به نظرم قوانین این چینینی تا زمانی که ضمانت اجرایی نداشته باشد باعث حل مشکلات نمی‌شوند. قانون سقف قرارداد بازیکنان قانون جدیدی نیست و در فوتبال ایران برای بار اول مطرح نمی‌شود و چند بار به اشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفته است اما در اشکال مختلفش در این سال‌ها تا به امروز کمکی به حل مشکلات نداشته است.

وی ادامه داد: در دفعات قبل که این قانون در فوتبال ایران مطرح می‌شد، مربوط به قرارداد بازیکنان فوتبال بود اما در فصل جدید محدودیت و سقف در بودجه را برای باشگاه‌ها مطرح کرده‌اند که این بار هم فکر نمی‌کنم اتفاق و پیامد مثبت خاصی را برای ما داشته باشد و می‌توان گفت قوانینی از این دسته در فوتبال ما از مد افتاده است.

این کارشناس فوتبال ایران در خصوص سقف بودجه برای فوتبال و باشگاه‌ها تاکید کرد: ما باید برای حل مشکلات فوتبال‌مان به دنبال راه‌حل واقعی باشیم و ساز و کاری را در پیش بگیریم که بتواند برخلاف دوره‌های قبل کمکی به حل مشکلات‌مان داشته باشد.

افاضلی با تاکید بر اتفاقات رخ داده در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران برای فصل جدید گفت: باشگاه‌ها در این دوران تحرکات زیادی را داشته‌اند تا بهترین‌ها را برای حضور در تیم‌های‌شان انتخاب کنند. در این میان به نظر من سپاهان و ذوب‌آهن در این فصل نفرات خوبی را به خدمت گرفته‌اند و در زمینه نقل و انتقالات لیگ برتری‌ها برای فصل جدید بهترین خریدها را  داشته اند.

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا