ورزشی

قانون ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی باید برای همه تیم‌ها باشد/ هیچ تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس وجود ندارد

طبق این گزارش شفافیحیی گل محمدی در مورد از سرگیری جلسات تمرین تیم های لیگ برتر و مسابقات گفت: “من مربی فوتبال هستم ، جامعه فوتبال را کوچک نمی دانم. تعطیل شدن فوتبال ، طی دو یا سه ماه گذشته من را بی خانمان کرده است. فوتبال بسته است ، که من واقعاً نمی دانم چرا.

وی در گفتگو با رادیو ایران افزود: من کار دیگری جز فوتبال ندارم. تمام زندگی من فوتبال بود. من از بیماری کورو ویروس اطلاع دارم ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که طی چند ماه از بین برود. ما باید با آن مقابله کنیم. من واقعاً این را نگفتم زیرا تیم من در پرواز برتر بود. ما باید فوتبال را ادامه دهیم و این کار ما است. صحبت از جداول جدول ، بسیاری از مردم از فوتبال زندگی می کنند و با شروع مسابقات ، هیجان اجتماعی خوبی به وجود می آید. با وجود خطرات زیاد ، فکر می کنم با پیروی از پروتکل بهداشت می توانیم با هم رقابت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه از تاریخ شروع مطلع شده است یا خیر ، گفت: “من دیشب با هواداران صحبت می کردم.” ما در جریان بحث و گفتگو با فدراسیون مطلع شدیم که این بازی از 12 ژوئن شروع می شود و اجازه می دهد تیم از پنجشنبه تمرین کند. ” تصمیم نهایی امروز گرفته شد ، اما به ما گفته نشده است.

گل محمدی در مورد بازی های باقی مانده تیمش در لیگ برتر انگلیس و اختلاف با فینالیست های جدول توضیح داد: فوتبال بازی غیرقابل پیش بینی است. من شخصاً این چیزها را تجربه می کنم. ما نمی توانیم به مخالفان خود نگاهی بیندازیم و هیچ تضمینی برای پیروزی ما نیست. ما مطمئن نیستیم که برای کسب عنوان قهرمان شدیم.

وی درباره قانون منع استخدام بازیکنان خارجی توسط باشگاه های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این قانون فقط در مورد استقلال و پرسپولیس اعمال می شود اما این اتفاق نمی افتد که بازیکنان بد خارجی همیشه به این دو باشگاه بیایند. ما بازیکنان خارجی خوبی هم داریم. البته اگر این تصمیم اتخاذ می شد ، برای استقلال و پرسپولیس مشکلاتی ایجاد می شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به هر حال ما باید در برخی از موقعیت ها بازیکنان خارجی را جذب کنیم. بازیکنان ایرانی یا قرارداد دارند یا ما نمی توانیم بازیکنانی با کیفیت در آن موقعیت پیدا کنیم. فکر می کنم این تصمیم تغییر کرده است و به همه تیم ها اطلاع داده شده است که آنها نمی توانند بازیکنان خارجی را جذب کنند. تصمیمات دیگری باید گرفته شود. اگر قرار باشد بازیکنان خارجی جذب شوند ، باید همه تیمها این کار را انجام دهند و در صورت ممنوعیت ، قانون باید به همه تیم ها منتقل شود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال با بیان اینکه مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل شده و آیا دریافتی جدید از این باشگاه دریافت کرده یا خیر ، ابراز داشت: ما پیام متنی بانک را شنیدیم اما پول دریافت نکردیم. باشگاه ما مشکلات مالی زیادی دارد و بازیکنان و کادر فنی بسیار صبور هستند. به خواست خدا مشکلات مالی برطرف می شود و پیامک ارسال می شود.

دکمه بازگشت به بالا