ورزشی

قرارداد ویلموتس خیلی هم خوب بود

آفتاب نیوز:

مهدی تاج با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: “بعد از آقای کی روح ، نظرسنجی انجام شد که در آن بیش از 90٪ از مردم به مربیان خارجی رأی دادند.” بسیاری نیز احساس می کنند که این روش قابل اجرا نیست. نظر این جوان این است که مربی جوان و تحت تعقیب خواهد آمد تا بتواند جوان باشد و لیگ را بیشتر ببیند و بیشتر سفر کند.

وی ادامه داد: این تقاضای مردم است و همه به سمت بیکاران و قادر به آمدن می روند و ثانیا برای کسانی که قرارداد دارند.

تاج: قرارداد ویلموتس بسیار خوب است

تاج خاطرنشان کرد: تعداد زیادی مربی توسط فدراسیون فوتبال تعیین می شوند. لوران ، دالیک ، برانکو ، لوپتگی ، ویلموتز ، هیرو ، بلان نیز پیشنهاد شده اند که برخی از آنها زیاد است. در بین اینها ، ما به سه نفر رفتیم. اولین کسی که با او آشنا شدم خودم بودم. قرارداد وی به ارزش 3.3 میلیون یورو بود و ما توافق كردیم كه 20 روز دیگر برای مذاكره به او اختصاص دهیم ، گفت او به دلیل سرطان پدرم نمی تواند بیاید.

دوستان ما رفتند و با رنارد صحبت کردیم. مبلغ قرارداد 2 میلیون و 200 هزار یورو است. وی گفت که پس از جام ملت های آفریقا به ایران می آید زیرا با مراکش قرارداد دارد. گفتیم که او ممکن است قهرمان آفریقا در مراکش شود. به همین دلیل ما مطمئن نیستیم که او خواهد آمد. به همین دلیل لغو شد.

مهدی تاج ادامه داد: سپس به سمت آقای رفتیم. ویلموت با سفارت هم صحبت کردیم. برخی انتقاد می کنند که چرا می روید و در خارج از کشور مشورت می کنید. در ضمن ، در هر سفارتخانه ایران ، کشور ما سرزمینی است. در سفارت صحبت کردیم و توافق اولیه را انجام دادیم.

وی ادامه داد: ما هنوز در حال جنگ هستیم و هیچ رأی صادر نشده است. لیگ نیست و مشکل کشور قرارداد ویلموتس است. آب ، برق و قیمت ها تسویه شد و فقط قراردادهای Wilmots باقی مانده است.

تاج درباره انجمن فرهنگی – بازرگانی ایران در هلند و معرفی سرمربی به فدراسیون فوتبال گفت: “این انجمن نامه ای را به وزارت ورزش ارسال کرده است که آقای وزیر در نامه برای بررسی و اطلاع رسانی در این نامه نوشت.” این مطابق با همه پیشنهاداتی است که از نقاط مختلف ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا