ورزشی

قرارداد چهار ساله فوتبال ایران و قطر قبل از جام جهانی

به گزارش شفاف، تفاهم نامه همکاری بلندمدتی بین روسای فدراسیون های فوتبال دو کشور که امروز در محل فدراسیون فوتبال قطر در دوحه برگزار شد، امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه، دو فدراسیون در زمینه برگزاری بازی های دوستانه، تدارکات ملی و همچنین اردوهای آماده سازی در تمامی سطوح رده های سنی مختلف و تیم های ملی فوتبال اعم از آقایان و بانوان همکاری خواهند کرد. همکاری های بلندمدت دو طرف که به زودی در زمینه های مختلف اجرایی خواهد شد، با توجه به روابط خوب دو کشور، همسایگی، نزدیکی و تشابهات فرهنگی دو کشور، میزبانی جام جهانی 2022 و زیرساخت های مدرن در قطر حائز اهمیت است. . .

در این دیدار حمیدرضا مهرعلی (سرپرست نایب رئیس فدراسیون)، رفیعی (مشاور حقوقی رئیس فدرال) و دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) عزیزی خادم را همراهی کردند. در این جلسه ماتیاس گرفستورم، رئیس ستاد اینفانتینو نیز حضور داشت.

قرارداد فوتبال ایران و قطر چهار سال قبل از جام جهانی

عزیزی خادم شب گذشته در حاشیه افتتاحیه جام عرب با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا که قرار است در بهمن ماه سال 1393 به ایران سفر کند دیدار و گفتگو کرد.

عزیزی خادم به دعوت رسمی رئیس فدراسیون فوتبال قطر به قطر سفر کرده است.

قطر در آبان 1401 میزبان جام جهانی فوتبال قطر خواهد بود و تیم ملی ایران تنها یک قدم تا ثبت نام در این مسابقات فاصله دارد. امید است با این قرارداد تیم ملی از امکانات ورزشی قطر برای برگزاری اردوها و بازی های دوستانه تا یک سال بعد از مسابقات استفاده کند.

دکمه بازگشت به بالا