ورزشی

قطری‌ها یک امتیاز گرفتند و خوشحالی کردند/ باید روی بازی با کره تمرکز کنیم

عبدی: قطری‌ها یک امتیاز گرفتند و خوشحالی کردند/ باید روی بازی با کره تمرکز کنیم

سرمربی تیم نوجوانان ایران پس از تساوی مقابل قطر نظرات خود را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، حسین عبدی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل قطر گفت: ما برای بازی دوم هم آماده شده بودیم. اما در این بازی برخی موارد باعث ایجاد استرس در تیم ما شد. فکر می‌کنم بعضی از دلایل نتیجه این بازی به استرس بازیکنان برمی‌گردد و به نظر من در بازی بعد باید بهتر باشیم.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. در هر دو نیمه قطر سعی می‌کرد از توپ‌های مستقیم استفاده کند. من در بازیکنان قطر دیدم که مقداری انرژی از دست داده اند. پس ما ادامه دادیم و در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی موفق به گلزنی نشدیم.به نظرم یک پنالتی صد درصدی برای ما گرفته نشد. بازیکن قطر لباس یکی از بازیکنان ما را کشید و من آن را به وضوح دیدم. داور صحنه‌های پنحاه-پنجاه را به نفع قطر سوت می‌زد. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم اما خوب است که بازی را بعدا کمیته داوران AFC دوباره نگاه کند, شاید من اشتباه می‌کنم.

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: اگر بخواهم خلاصه ای از بازی بگویم، به نظرم ما تمام تلاشمان را کردیم. بازی نزدیکی بود، قطری‌ها یک امتیاز بازی را می‌خواستند که گرفتند و ما نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، پس ما فقط باید روی بازی بعدی که با کره جنوبی است تمرکز کنیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

عبدی اظهار داشت: بنظرم ما درست عمل کردیم. ما می‌دانستیم که به راحتی از جناحین حمله می‌کنیم و سپس وارد محوطه جریمه آنها می شویم، ولی تمرکز کافی را در ضربات آخر نداشتیم. و همانطور که شاهد بودید، هرچقدر به پایان بازی نزدیک‌ تر شدیم، استرس بچه‌ها بیشتر شد و شوت‌های بیشتری زدیم که حتی یکی از آنها به تیرک دروازه برخورد کرد. همانطور که قبل از بازی، تیم قطر را آنالیز کرده بودیم, می‌دانستیم که تیم قطر از جناحین دچار مشکل است، برای همین اگر به عقب برگردم، باز همین نوع بازی را انجام می‌دهم.

وی افزود: بعضی وقت‌ها این اتفاق می‌افتد که شما خوب بازی می‌کنید یا شما بهتر از حریف بازی می‌کنید و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنید اما نمی‌توانید بازی را ببرید و این طبیعت فوتبال است. اگر بخواهم درباری تیم کره جنوبی صحبت کنم، آنها تیم خیلی خوبی هستند اما می‌دانیم که چطور با تیم‌های کره ای بازی کنیم. ما بازی‌های زیادی در ایران با تیم‌هایشان انجام دادیم و باید ببینیم که در بازی بعدی چه اتفاقی می‌افتد. باید برای سه امتیاز بجنگیم و مطمئنم که سربلند از این بازی بیرون خواهیم اومد.

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: همانطور که به شما گفتم وقتی نتیجه‌ای که می‌خواهید را می‌گیرید، همه چیز خوب است ولی بعد از چنین بازی‌هایی که نتیجه دلخواه حاصل نمی شود، فشار بر روی همه زیاد می‌شود. ما به خوبی این را متوجه می‌شویم اما بازیکنان ما زیر ١٧سال هستند و ما باید از لحاظ روحی برای بازی بعد آماده شویم. خوشحالم با تیمی بازی کردیم که وقتی یک امتیاز از ما گرفتند، از آن خوشحال شدند. اینگونه مسابقات برای آینده فوتبال هستند. پس ما به اینجا آمده‌ایم که از بازی‌ها لذت ببریم.

وی درباره جام جهانی این رده سنی هم گفت: مسابقات جام جهانی رده‌های پایه فرصت خوبی است که بازیکنان مستعد به دنیای فوتبال معرفی شوند و تازه می‌فهمیم که چه بازیکنان خوبی در سراسر جهان وجود دارند. بنابراین همه به اهمیت مسابقات جام جهانی واقف هستند و همه سعی می‌کنند که به این مسابقات راه یابند و این مسابقات بهترین تجربه برای رویارویی با بهترین‌های دنیا است.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا