ورزشی

قطعی شدن دو برنز بوکسورهای ایران در آسیا/ حذف شریفی، امیری، رمضان‌پور و قشلاقی

در پایان هفتمین روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 2022 اردن، دو مدال برنز تیم ملی ایران قطعی شد.

به گزارش اخبار ورزشی، هفتمین روز از رقابت های بوکس قهرمانی آسیا 2022 اردن، امروز (دوشنبه) 16 آبان 1401 پیگیری شد که تیم ملی ایران امروز با شش نماینده راهی این رقابت ها شد. در پایان رقابت های امروز 4 بوکسور از ایران حذف شدند و 2 بوکسور تیم ملی نیز با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

امروز (ddownebhe) 16 Aban‌ مسلمان Maqsoodudi با وزن 71 کیلوگرم ، شاهین موسوی با وزن 75 کیلوگرم ، Maysham Qashlaqi با وزن 80 کیلوگرم ، Pouria Amiri به وزن 86 کیلوگرم ، طوفان شریف به وزن 92 کیلوگرم و Iman Beatives با وزن 92 کیلوگرم 92 کیلوگرم. نتایج زیر بدست آمده اند:

ایمان رمضانُر بکسور وزن 92+ کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود مقابل «ناراندر» از هندوستان به روی رینگ رفت و نتیجه 5 بر صفر شد.

مسلم مقصودی در وزن 71 کیلوگرم در دومین دیدار خود مقابل «رستمبک اولو نورالدین» از قرقیزستان دارنده طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2019 نتیجه را از دست داد و از کسب مدال بازماند.


بیشتر بخوانید:

اولین مدال بوکس ایران در مسابقات قهرمانی آسیا/ مقصودی حذف شد


میشم قشلاقی در وزن 80 کیلوگرم دیگر نماینده ایران بود که در مرحله چهارم و دوم دیدار خود مقابل «حسین» از اردن نتیجه را واگذار کرد.

پوریا امیری بوکسور وزن 86 کیلوگرم ایران نیز در مرحله چهارم و دوم مبارزه مغلوب «ادلبیک اولو آرکین» از قرقیزستان شد و در دیداری نزدیک 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.

اما شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در دومین دیدار خود مقابل «صاحدوف محمد مرات» از ترکمنستان شکست خورد که با نتیجه 5 بر صفر به مدال برنز دست یافت.

همچنین بوکسور وزن 92 کیلوگرم استورم نیز در کوارتر اول و مبارزه نخست به مصاف «پارنکو سرگی» از قرقیزستان رفت که با ارزیابی داوران در دور دوم برنده اعلام شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. طوفان دور اول را با 5 رای داوران به پایان رساند و در دور دوم حریف وی نیز حذف شد که بر اساس رای داوران و برای جلوگیری از آسیب دیدگی نماینده قرقیزستان به پیروزی خود ادامه داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا