فعالان کسب و کارورزشی

قفل الکترونیکی کمد باشگاه چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از استفاده گسترده از مدل های مختلف قفل دیجیتال باشگاهی، درب باشگاه، درب منازل و ساختمان ها با قفل های سنتی قفل میشد و برای باز کردن نیاز به کلید مکانیکی داشت. استفاده از قفل های سنتی و قدیمی مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می کرد که به مرور زمان با پیشرفت فرهنگ هوشمند سازی باشگاه ها، تغییرات بسیاری ایجاد شد و مشکلات برطرف شدند. استفاده از قفل کمد باشگاهی الکترونیکی به جای قفل های معمولی، امنیت و آسایش محیط و افراد را فراهم کرده و دارای قابلیت های مختلفی می باشد.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه چیست؟

قفل کمد باشگاهی نوعی قفل دیجیتال کمدی می باشد که با استفاده از کلید الکترونیکی باز می شود و دیگر کلید مکانیکی ندارد. بر روی درب کمد باشگاه ها، استخر و سونا، رختکن ها، کارخانجات و ادارات از این مدل قفل دیجیتال نصب و استفاده شده است. در قفل هوشمند باشگاهی سیستم های امنیتی قوی به کار رفته است که امنیت، آسایش و آرامش را به صورت تضمین شده برای مشتریان و پرسنل فراهم می کند. قفل باشگاهی را در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

برای مدیریت بهتر قفل کمد باشگاهی، می توانید از قفل های دیجیتال کمدی استفاده کنید چرا که این قفل ها نقش بسزایی در زیبایی و امنیت درب‌های کمد دارند. قفل های قدیمی و سنتی را فراموش کنید و با نصب قفل کمد یا همان قفل هوشمند که در بهبود و عملکرد باشگاه نقش موثری دارد، برای مشتریان و خود امنیت برقرار نمایید.

برای خرید قفل باشگاهی و استعلام قیمت کلیک کنید.

خرید قفل باشگاهی

کاربرد قفل‌کمد باشگاهی

با توجه به مزیت های قفل باشگاهی می توان به کارایی بسیاری برای این قفل ها اشاره کرد که در ادامه به تعدادی از آنها می پردازیم:

استفاده از قفل کمد باشگاهی در رختکن

در ادارات یا مراکزی که افراد و پرسنل بسیاری تردد دارند، می توان از این قفل استفاده کرد. قفل های کمدی دیجیتال دارای وزن کمی هستند و کاربری آنها بسیار راحت است.

در سایت digilock قفل های محبوب بدون کلید برای رختکن در سال 2024، معرفی شده اند. برخی از محصولات این سایت خارجی در بازار ایران موجود بوده و برخی دیگر خیر. ایران لاک از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش قفل باشگاهی است که تمام محصولات در زمینه قفل الکترونیکی کمد باشگاه در این مجموعه موجود می‌باشد.

قفل کمد ‌باشگاهی در باشگاه

برای ایمنی بیشتر در باشگاه ها از قفل درب کمد باشگاهی می توان استفاده کرد که هوشمند بوده و قابلیت شخصی سازی دارد.

باشگاه بدنسازی

با استفاده از قفل های هوشمند کمدی در باشگاه ها، می توان به افزایش امنیت کمک بسیاری کرد و افراد بدون نگرانی از گم شدن وسایل گران قیمت خود می توانند به راحتی تمام لوازم خود را داخل کمد قرار دهند.

استفاده در سونا و استخر

برای باز کردن یا قفل کردن قفل های دیجیتال باشگاهی در سونا و استخر ها، از مچ بند استفاده می شود.

قفل استخری (smart locker lock) نوعی قفل دیجیتال است که متناسب با استخرها، پارکهای آبی، باشگاهها، سالن های ورزشی و بدنسازی و حتی ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، طراحی و تولید می‌شوند. از قفل الکترونیکی کمد استخر، علاوه بر مجموعه های ورزشی می توانید به عنوان قفل کمد در دیگر مکان های عمومی نیز استفاده نمایید.

قفل باشگاهی الکترونیکی آفلاین

قفل آفلاین کمدی باشگاه به صورت مستقل و بدون نیاز به سیستم نرم افزاری عمل می کند و در زمانی که اینترنت در دسترس نیست، دسترسی به آن از طریق کارت RFID و مچبند امکان پذیر می باشد. در اکثر باشگاه‌ها و مراکز ورزشی در حال حاضر از قفل های باشگاهی الکترونیکی آفلاین استفاده می‌شود و به دلیل ساده بودن کار کردن با این قفل ها، افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. افراد می توانند با کارت یا دستبند، قفل کمد مشخص شده را باز نمایند.

از مزایای استفاده از این قفل‌ها می‌توان به امنیت و راحتی بیشتر آن نسبت به قفل‌های سنتی اشاره کرد که به دلیل استفاده از باتری و متکی نبودن به برق، هنگام قطعی برق هیچ مشکلی برای باز و بسته کردن آن ایجاد نمی شود.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه چیست؟

قفل باشگاهی الکترونیکی آنلاین

بعد از قفل‌های آفلاین پرفروش ترین قفل های بازار، قفل‌ های باشگاهی آنلاین می باشند که با تکنولوژی منحصر به فرد قفل هوشمند، تمامی نگرانی‌ها را بابت امنیت وسایل مشتریان رفع کرده و در این سیستم کنترل، باز و بسته کردن قفل کمد تماما از طریق نرم افزار صورت میگیرد. دسترسی به قفل های آنلاین باشگاهی بسیار راحت بوده و از طریق اثر انگشت، رمز، کارت RFID و… می توان قفل را باز کرد. برای باز نمودن قفل کمد استخر نیز از مچبند می توان استفاده کرد.

قفل کمد استخری آنلاین در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و به همین دلیل بر روی درب مجموعه‌های آبی بدون نگرانی نصب می شود. با استفاده از قفل های هوشمند باشگاهی به راحتی می توانید رفت و آمدها را کنترل نمایید و در صورت نیاز دسترسی بسیاری از افراد را قطع یا تغییر دهید.

نحوه عملکرد قفل کمد باشگاهی

قفل کمد آنلاین باشگاهی از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل شده و هر قسمت ‌کارکرد و سازوکار مخصوص به خود را دارد. بخش نرم افزاری این قفل بر روی کامپیوتر مراکز ورزشی نصب و راه اندازی می شود و بخش سخت افزاری قفل های الکترونیکی بر روی کمدهای رختکن باشگاه نصب می شوند. تمامی قفل ها از طریق یک کنترلر مرکزی، مدیریت شده و سیستم بعد از احراز هویت از طریق نرم افزار، چهره، اثر انگشت یا رمز، فرمان باز کردن قفل را ارسال می نماید.

مزایای استفاده از قفل باشگاهی هوشمند

  • طول عمر بالا
  • قابل نصب بر روی انواع کمد باشگاهی فلزی، چوبی و آهنی
  • امکان استفاده از مستر کارت
  • مصرف کم باتری و در نتیجه طول عمر بالا
  • دسترسی به تاریخچه دسترسی افراد به کمد باشگاه یا استخر
  • بدون نیاز به سیم کشی
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • عدم مشکل گم شدن یا جا گذاشتن کارت یا کلید
  • امکان استفاده بدون برق و اینترنت

با توجه به ویژگی ها و مزیت های گفته شده، با استفاده از تکنولوژی قفل های باشگاهی در زندگی روزمره و در محیط های کاری مختلف مانند باشگاه ها، می توان منجر به افزایش اعتبار آن مجموعه شد و در نتیجه افراد بیشتری را جذب کرد.

نصب قفل های هوشمند باشگاهی برای مراکز ورزشی

مراجعه کنندگان عزیز با ورود به مراکز ورزشی می توانند لباس ها و وسایل شخصی خود را داخل کمد قرار دهند و از امنیت کمد اطمینان خاطر داشته باشند چرا که با استفاده از قفل های هوشمند باشگاهی، امنیت به طور کامل برقرار می شود و کمد تنها با استفاده از مچ بند یا کارت باز می شود. البته در مراکز بسیار خاص نیز برخی از قفل های هوشمند با استفاده از اثرانگشت باز می شوند.

برقراری امنیت با بهره گیری از قفل کمد آنلاین در مراکز ورزشی بدنسازی این بستر را فراهم می کند تا افراد با خیالی آسوده ورزش کنند و نگران سرقت وسایل شخصی خود نباشند. همچنین این مراکز دیگر درگیر گم شدن وسایل مراجعین نمی شوند.

از دیگر دلایل اهمیت تجهیز باشگاه بدنسازی به قفل کمد آنلاین فلزی، می توان به افزایش اعتبار این مراکز اشاره کرد که هر چه خدمات بهتر و به روزتر ارائه شود، به تبع مراجعین بیشتری نیز جذب خواهد شد.

برای خرید انواع مدل های قفل های دیجیتال باشگاهی بهتر است به مراکز معتبر فروش انواع دستگیره و قفل درب مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا