ورزشی

قلعه‌نویی را می‌زنند، من که جای خود دارم/ می‌خواهند کشتی نساجی را سوراخ کنند

به گزارش شفاف ، فردا (جمعه) تیم های فوتبال نساجی و پرسپولیس در دیداری که از هفته پنجم به تعویق افتاده است با یکدیگر دیدار می کنند. وحید فاضلی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: پرسپولیس نایب قهرمان آسیا است و نیازی به تعریف من ندارد. تیم ما برای این بازی آماده است. همانطور که قول داده ام ، ما تلاش می کنیم یک تیم سخت کوش باشیم زیرا این تیم برای ما مهم است. همچنین استفاده از ایده ها و تاکتیک های ما بسیار مهم است. ما می خواهیم برابر پرسپولیس ، تیم بزرگ نساجی ، خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این 6 هفته 12 نیمه وقت گذرانده است. در این 12 دسته ، دو دسته بد داریم. یکی در نیمه اول مقابل سپاهان و دیگری در نیمه دوم مقابل مس رفسنجان. این نشان می دهد که روند خوبی داریم و ما بازیکنان خوبی داریم. در چهار هفته اول نتایج خوبی گرفتیم. این بازیکن این نتیجه را می داند. من به آنها اعتقاد دارم. از هواداران ما متشکرم. آنها بسیار خوب از ما حمایت کرده اند. امیدوارم که حمایت کنیم حمایت آنها

فاضلی درباره برنامه فشرده لیگ و نساجی توضیح می دهد: از نظر فیزیولوژیکی و روانی شرایط تیم ما در سطح بالایی نیست. ما باید این را بپذیریم. این فشردگی کار را برای همه تیم ها دشوار می کند. مطمئن باشید تعداد آسیب ها در سال جاری افزایش می یابد. این فشردگی کمک زیادی به فوتبال ما نمی کند. من از برنامه ریزان متشکرم ، اما باید ببینیم چه چیزی فوتبال ما را بهتر می کند.

وی در پاسخ به این سال که پس از دو شکست ، چه برنامه ای برای بازیکنانش داشتید ، گفت: “بازیکنان ما می دانند که تمام نتایج بخشی از روندی است که باید طی کنیم. نکته مهم این است که در این روند می توانیم خود را زود جمع کنیم و به مسابقات برگردیم. بازیکنان ما عالی هستند بازیکنان بزرگتر ما ، به خصوص حامد شیری به عنوان کاپیتان ، بسیار مفید هستند. بازیکنان بزرگ امروز باید خودشان را نشان دهند. اعضای تیم قدیمی تیم من هستند. نساجی عالی مقابل پرسپولیس.

مربی نساجی درباره هواداران این تیم گفت: من از هواداران درخواستی دارم. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. جامعه ما سطح صبر خود را پایین آورده است. تیم امید ما سال ها به المپیک نرسید و تیم بزرگسالان جام ملت ها را از آن خود نکرد. علت چیست؟ این به این دلیل است که برنامه ریزی طولانی نمی شود. باید آستانه خود را کمی بالا ببریم. با تشکر فراوان از هواداران ما. بگذار طرفداران واقعی ما باهوش باشند. افرادی هستند که می خواهند به این کشتی نفوذ کنند. هواداران اجازه نمی دهند. شاید خیلی ها بخواهند وحید فاضلی را در این فوتبال شکست دهند. در فوتبال جایی که مربی محترم لیگ ، امیر قلعه نویی شکست خورد ، بنابراین برای من هم طبیعی بود. مشکلی نیست ، به شرطی که بتوانید مرا بزنید اما هیچ ارتباطی با منسوجات ندارد.

وی در پایان گفت: نساجی تیمی است که طرفداران متعصبی در پشت خود دارد. من امروز آنها را درک می کنم. من سالها در این فوتبال بوده ام. من در همه جا تأثیرگذار بوده ام. من از کسی نمی ترسم من برای پارچه می جنگم. روز اول ، شکات طرفداران را به اعتقادات تبدیل کردم. من هنوز در جنگ هستم. من در این محیط پر فشار بزرگ شدم. امیدوارم طرفداران واقعی ما این شرایط را درک کرده و به دلیل منسوجات به ما کمک کنند. منسوجات بیشترین تغییرات را داشته اند و هماهنگی و اجرای تاکتیک ها وقت گیر است. هواداران نگران نباشند. ما تیم بزرگی داریم. ما ساعتها به جنگ پرداختیم. مطمئن باشید کشتی نساجی به یک ساحل آرام می رسد.

دکمه بازگشت به بالا