اقتصادی

قنبری: بازوبند کاپیتانی برایم خوش‌یُمن بود

اخبار ورزشی/آذربایجان شرقی وینگر تیم تراکتور گفت: خیلی خوشحالم و خدا را شکر، بازوبند کاپیتانی برایم خوش یمن بود.

دوتیم تراکتور و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش اخبار ورزشی، محمد قنبری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی مهمی بود و تمام تلاش‌مان را کردیم که سه امتیاز بگیریم. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و توانستیم ببریم و دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره گلزنی پس از بستن بازوبند کاپیتانی عنوان کرد: یک افتخار بزرگ برای من است که بازوبند تیم بزرگ تراکتور را به بازو بستم. خیلی خوشحالم و خدا را شکر بازوبند کاپیتانی، خوش یمن بود. این گل حاصل حمایت بچه‌های تیم و هواداران بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

قنبری درباره هواداران تراکتور گفت: هواداران همیشه پشت ما بوده‌اند. گاهی ما نتیجه نمی‌گیریم اما همیشه همه تلاش‌مان را می‌کنیم. خدا را شکر الان تیم خیلی خوب است و روی غلتک افتاده و همه بازی‌ها را خوب سپری می‌کنیم. امیدوارم تا آخر فصل کنارمان باشند، چون زمانی که در ورزشگاه باشند ما انرژی مصاعف می‌گذاریم و می‌توانیم ببریم.

کاپیتان دوم تراکتور درباره سرنوشت خود در نقل و انتقالات زمستانی مطرح کرد: من همیشه تمرکزم روی تراکتور بوده و هست اما در فوتبال حرفه‌ای هر بازیکنی ممکن است پیشنهاد داشته باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم‌. باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود اما تمرکزم روی تراکتور است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا