ورزشی

قهرمانی آلکاراس و رونه در تنیس بارسلون و مونیخ/شکست روبلف در فینال بانیا لوکا

به گزارش شفاف، در دیدار فینال رقابتهای ۵۰۰ امتیازی تنیس بارسلون، کارلوس آلکاراس مرد شماره ۲ تنیس جهان از اسپانیا مقابل استفانوس سیتسیپاس نفر سوم رنکینگ از یونان ۲ بر ۰ و با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ به برتری رسید و برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یافت.
آلکاراس در این رقابتها حتی یک ست نیز به حریفان خود نداد و برای نهمین مرتبه در دوران حرفه ای خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

همچنین در دیدار فینال رقابت های ۲۵۰ امتیازی مونیخ، هولگر رونه ۱۹ ساله و نفر هفتم تنیس جهان از دانمارک مقابل بوتیک فان د زنشلوپ نفر سی و یکم رنکینگ در یک دیدار سخت با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید و از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کرد. رونه در شرایطی که با وجود مصدومیت در ست سوم ۵ بر ۲ از حریف خود عقب بود و در آستانه شکست قرار داشت، به بازی برگشت و پس از تساوی ۶ بر ۶، در تای بریک موفق به شکست حریف خود شد تا همانند فینال سال گذشته این تنیسور هلندی را از پیش رو بردارد.
همچنین در دیدار فینال رقابتهای ۲۵۰ امتیازی تنیس بانیا لوکا، اندری روبلف روس مقابل دوشان لایوویچ صرب با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد تا لایوویچ برای دومین مرتبه در دوران حرفه ای خود صاحب عنوان قهرمانی شود. لایوویچ نفر ۷۰ رنکینگ پیش از این در این مسابقات برابر هموطن خود نواک جوکوویچ در دو ست صاحب پیروزی شده بود.

دکمه بازگشت به بالا