ورزشی

قهرمانی استقلال سخت شد/ ما ماشین نیستیم/ ویسی دهانش را ببندد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ریکاردو ساپینتو پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که با تساوی ۱ – ۱ تمام شد، گفت: در نیمه اول کیفیت همیشگی را نداشتیم ولی با این حال دو موقعیت گلزنی داشتیم. یک پنالتی دیگر قبل از پنالتی ما وجود داشت. تیمی هستیم که همه کارها را انجام می‌دهیم ولی تیممان خسته شده است. در ماه‌های گذشته مشکلات زیادی داشتیم. تصمیم آخری که باید بگیریم و تحرک لازم را مثل بازی مقابل پارس جنوبی نداشتیم. بازیکنان و من ماشین نیستیم. خسته هستم از مشکلاتی که در ماه‌های گذشته داشتیم.

وی افزود: حریف برای گرفتن امتیاز آمده بود. این یک نتیجه ناعادلانه بود. تصاویر گل حریف نشان می‌دهد که صحنه گل آفساید بود. سه توپ به تیرک دروازه زدیم. یک بازی عالی و فوق العاده ای نداشتیم. این واقعیت است ولی آنقدر تلاش کردیم که بازی را ببریم. حیف شد مساوی شدیم چون رویای قهرمانی داریم. الان خیلی سخت شد. ما ادامه می‌دهیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: باید بیینیم در بازی بعد چه می‌شود. این نتیجه عواقب اتفاقات چند ماه گذشته بود. بازیکنان ما زحمت کشیدند ولی گاهی راحت نیست که ذهنیت آماده برای تصمیم گیری به خاطر این مشکلات داشته باشید.

ساپینتو در پاسخ به سئوال خبرنگار آنلاین در خصوص تاثیر غیبت و مصدومیت یامگا تاکید کرد: بله کوین بازیکن مهمی است. نمی‌خواهم بهانه بیاورم. همه بازیکنان مهم هستند. وقتی سه چهار بازیکن داریم که در سطح همیشگی خود نیستند… ما تلاش کافی برای پیروزی کردیم وتیممان در کار تهاجمی خوب و سرحال است. حریف اصلی ما خودمان هستیم. باید به تمرکز و تلاش ادامه بدهیم. باور داشته باشیم به پیروزی. قهرمانی در لیگ و جام حذفی سخت است. صحبتم با مسئولان باشگاه این است که سریع‌تر مشکل ما را حل کنند. بازیکنان ما شرایط سختی دارند.

وی ادامه داد: در یک ماه می‌شود خیلی از مشکلات و مسائل را حل کرد. در یک روز سخت است.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه گل صنعت نفت آفساید بوده و پیش بینی اش از جایگاه پایان فصل استقلال اظهار کرد: حقیقت، حقیقت است. هر بازی چیزهایی علیه خودمان داریم. اگر از نظر روحی سرحال نباشید و چند موقعیت گل نزنید، این اتفاقات می‌افتد. در آخر هیچکس اینها را نمی بیند. باید ۱۰ امتیاز بیشتر داشته باشیم و امروز هم ۲ امتیاز بیشتر. طبیعی است که فقط نتایج به یاد می‌ماند نه اینکه چه کسی استحقاق پیروزی و کسب جام داشته است. امیدوارم در آینده تصمیمات جدی تری داشته باشیم. هیچ چیز نمی‌خواهیم جز عدالت.

ساپینتو درباره درخواست خسرو حیدری برای آوردن داور خارجی در فینال جام حذفی تصریح کرد: ابتدا باید به بازی مرحله نیمه نهایی و بازی با تیم خوب نساجی فکر کنیم. در این صورت اگر داور خوب خارجی بیاوریم برای همه خوب است.

سرمربی استقلال درباره مواخذه بازیکنانش بعد از بازی تصریح کرد: نه این‌طور نبود. سعی کردم با کاپیتان تیمم صحبت کنم و به او انگیزه بدهم تا ناراحت نباشد.

ساپینتو درباره اینکه آیا ممکن است استقلال در دو بازی آینده لیگ جدی نباشد و تمرکزش روی جام حذفی بگذارد؟ گفت: ما همیشه جدی هستیم و روی هر بازی تمرکز می‌گذاریم. وظیفه داریم تیم را هدایت کنیم. هر بازی برای ما یک مسابقه بزرگ است و باید برای برد به زمین برویم. جدول مهم نیست برای برد در هر بازی به زمین می‌رویم.

وی در خصوص خارج ماندن ابوالفضل جلالی از لیست استقلال باوجود بازی در جام جهانی اظهار کرد: به نظر من یک گزینه‌ای است که باید گاهی انتخاب کنم. نه فقط راجع به او بلکه راجع به همه بازیکنان. نمی‌توانم در یک بازی بیش از ۲۰ بازیکن داشته باشم. از او بیشتر در تمرینات و رفتارش انتظار دارم و باید بیشتر خودش را نشان بدهد تا به داخل لیست بیاید. باید تلاش کند و صد د رصد توانش را بگذارد. خیلی بازی‌ها بوده که بدون جلالی برده‌ایم. همه بازیکنان باید خوب کار کنند و این شانس را دارند که در لیست باشند. باید به من بیشتر نشان بدهد که می‌خواهد بازی کند. پتانسیل و استعداد هست؛ فقط باید بیشتر تلاش کند.

سرمربی استقلال در پایان در واکنش به صحبت‌های عبدالله ویسی مبنی بر اینکه او مدام توهین می کرده است، گفت: من این مربی را خوب نمی‌شناسم و سوابق فوتبالی اش را نمی دانم. باید اوراق هویتی اش را نشان بدهد اگر می‌خواهد راجع به من صحبت کند. برای احترام راجع به فردی مثل من، در جام جهانی بوده‌ام و مربی رده بالایی بوده‌ام باید احترام بگذارند همانطور که من به همه احترام می‌گذارم. یک نفر از مربیان آنها آمد و به آنها سلام کردیم. کاری که همیشه می‌کنیم. آن فرد به منطقه فنی ما آمد. من به سمت آنها نرفتم. به همه احترام می‌گذارم. دوباره آمد تا ما را تحریک کند و زمان را بخرد چون آن موقع بازی مساوی بود. این شخص که راجع به من صحبت کرده است باید دهانش را ببندد و نباید راجع به من این‌طور صحبت کند. نیاید و با من دست ندهد. برای من تمام شد. همانطور که من احترام گذاشتم آنها نگذاشتند.

دکمه بازگشت به بالا