ورزشی

قهرمانی لهستان در مسابقات جهانی تهران

به گزارش شفاف ، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی پسران زیر 19 سال جهان توسط تهران از 2 تا 11 سپتامبر برگزار می شود. هجده تیم در این رقابت ها شرکت کردند که تیم های ملی والیبال جمهوری دومینیکن و گواتمالا به دلیل آزمایش PCR مثبت تعدادی از بازیکنان هر دو کشور از جام جهانی کنار رفتند. طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال ، اگر تیمی نتواند از حداقل شش بازیکن خود در طول مسابقه استفاده کند ، این تیم بازنده فنی محسوب می شود (باخت 3-0). با غیبت جمهوری دومینیکن و گواتمالا در جام جهانی ، برنامه مسابقات تغییری نکرده و همه دیدارهای دو تیم با نتیجه 3-0 به سود حریفان ثبت می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران به سرپرستی مسعود آرمات در این مسابقات شرکت کرد. تیم ملی ایران به عنوان میزبان مسابقات در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت اما با شکست 3-1 از صعود به فینال باز ماند.

در یک دیدار نزدیک ، بزرگوار ایران در دیداری نزدیک با نتیجه 3 بر 2 روسیه را شکست داد و عنوان سوم این دیدار را از آن خود کرد.

همچنین در فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان ، تیم ملی والیبال لهستان برای کسب عنوان قهرمانی راهی بلغارستان شد و موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد و از طرف خود عنوان این مسابقات را از آن خود کند.

دیدار نهایی در سه ست با نتایج 20-25 ، 19-25 و 19-25 به سود لهستان به پایان رسید.

موقعیت نهایی:

دکمه بازگشت به بالا