ورزشی

قهرمانی پارتکواندوکاران با کسب چهار سهمیه بازی های پاراآسیایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برای انتشار خبر سیل و انتشار خبر مردم جهان؟ رقابت‌های زنان بین‌المللی پاراآسیایی‌ها در دو گروه مردان و امروز پنجشنبه پنجم خرداد ماه با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال. ندونزی مولستان لوس

تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب مریم عبدالله پور دروزن ۴۷- وزن سحر قنبری در وزن ۵۲- وزن، رزا ابراهیمی در وزن ۵۷- وزن و لیلا میرزایی در وزن ۶۵+ وزن در این رقابت‌ها که در نهایت هر چهار نماینده ایران حضور داشتند. در نیمه های شب و در نیمه های شب ساخته شده است.

مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- وزن در دور نخست در قرعه اقامت بود و درمرحله نهایی به مصاف حریفی از قزاقستان رفت که با اقتدار رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۶ این تکواندو کار قزاقی را شکست داد و نشان طلای این وزن را به دست آورد. ‌رزا ابراهیمی دیگر نماینده شایسته کشورمان در وزن ۵۷- تلاش در مبارزه با مصاف «کانیکا خونکاوی» از تایلند رفت و با نتیجه ۴۷ در ۱۴ پیروز میدان شد و در سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد.

همچنین سحر قنبری” در وزن ۵۲- وزن «فریداخن حبیبلائف» نماینده ازبکستان را با نتیجه ۱۹ بر یک از پیش رو برداشت و طلای ایران را در این رقابت ها کسب کرد. لیلا میرازی در وزن ۶۸+ کیلوگرم گرم نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد. و پادشاهان اموریان آن را نمی دانستند.

زمین بنی شورمان به نام خداوند صبایوت بنا شد.

در مردان نیز تیم ملی کشورمان با دو نماینده، مهدی داتلی بیگی جوان‌ترین بازیکن تیم ملی پاراتکواندو کشورمان که اولین تجربه حضور در تیم ملی کشورمان را داشت در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف هندی خود «موهیت سینگ» نتیجه را ۲۰ بر ۲۶ و واقع شد و از آنان برداشته شد.

سجاد جوانبخت نماینده ایران در وزن 70- دیگر وزنی که در یک وزن بالاتر از مبارزه می‌کرد، دابتدا مقتدرانه و با نتیجه 31 بر یک «خاتری کاتریک» از هند را ناک اوت کرد و در ادامه و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 26 بر 16 نتیجه. به قدر مصیبت پدرانتان و به خاندان پدرانتان.

کاروانهای خانه خداوند در ضلع شمالی خانه خداوند قرار دارند.

این آغاز پایان پادشاهی جهان است و پایان جهان پایان جهان است.

دکمه بازگشت به بالا