ورزشی

قهرمانی پرسپولیس به فوتبال ایران کمک می‌کند

به گزارش شفاف ، اسماعیل حلالی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای از کره جنوبی اظهار داشت: ما انتظار نداشتیم که او در مرحله گروهی قانونی عمل کند و با تغییر تیم به فینال صعود کند اما کادر فنی پرسپولیس خوب کار کرد تا بتواند از پس این بازی برآید. مشکلات و تیم به فینال صعود کرد.

وی افزود: متأسفانه اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ داده است که اکنون کار پرسپولیس را دشوار می کند. آل کثیر به مدت شش ماه محروم شد و پس از آن وحید امیری دو کارت از دست داد و فینال را نیز از دست داد. در کنار این بازیکنان ، احسان پهلوان نیز کارت قرمز دریافت کرد و حالا پرسپولیس باید فینال را بدون سه بازیکن خود برگزار کند. البته باید گفت که چهار بازیکن نبودند ، زیرا خلیل زاده نیز در دور شجاع قیل در پرسپولیس بود و حالا دیگر او نیست. می بینید ، تیمی که چهار بازیکن اصلی خود را از دست می دهد سخت تر می شود.

وی ادامه داد: بازیکنان تعویضی انگیزه ایجاد بهترین عملکرد تیم را دارند اما وقتی تیم چهار نفره تغییر کند کار بسیار سختی خواهد بود. در فوتبال هماهنگی در تیم بسیار مهم است. تیم حریف کاملاً حضور داشت و مشکلی نداشت اما پرسپولیس با برخی مشکلات به فینال راه یافت.

حلالی اظهار داشت: ما انتظار این بازی را داریم زیرا روحیه و تعصب ایران همیشه به بازیکنان كمك می كند اما نباید این تعصب و احساس را بیشتر كنیم و بازی منطقی را فراموش كنیم. این صدمه خواهد دید پرسپولیس واقعاً تاکنون برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تلاش کرده است. اگر او قهرمان شود این کمک زیادی به فوتبال ایران می کند. پرسپولیس دارای مشکلات مدیریتی و ساختاری است اما تیم همه این مشکلات را فراموش کرده و اکنون به فینال رسیده است.

وی درباره پیش بینی خود از این مسابقه نیز گفت: پرسپولیس 50 درصد شانس دارد. ما فینالیست هستیم و می توانیم به مقام قهرمانی برسیم. این قهرمانی به فوتبال ایران کمک خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا