ورزشی

قهرمانی که به حکمرانی رئال مادرید و بارسا پایان داد

اتلتیکو مادرید سلطنت بارسلونا و رئال مادرید را در سال 2014 در لالیگا به سرپرستی دیگو پابلو سیمئونه به پایان رساند.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از مارکا ، در تاریخ 17 مه 2014 بارسلونا و اتلتیکو مادرید در 90 دقیقه موفق شدند لالیگا را در نیوکمپ پیروز کنند. پیروزی اتلتیکو به اتلتیکو اجازه نداد که قهرمانی را جشن بگیرد. روک بلانکو که 37 هفته و 11 هفته هدایت آن بود ، به آرزوی خود پیروزی یا پیروزی سریال دست یافت. بعد از 18 سال فقط یک مسابقه مانده و یک امتیاز دیگر برای کسب عنوان. آخرین باری که رادومیر آنتیک که یک ماه پیش درگذشت ، عنوان لالیگا را از آن خود کرد ، برای مادرید بود. نوبت دیگو پابلو سیمئونه است که در خانه لیونل مسی به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

دیگو گودین به دلیل به ثمر رساندن گل تساوی بخش و ثبت دهمین عنوان لالیگا اتلتیکو در این بازی پیروز شد. در دقیقه 49 ، این گل الیس سانچز را به ثمر رساند ، که 15 دقیقه پیش بدون گل به ثمر رسید. بدون شک ضربه گودین به سر بهترین عملکرد سیمون در هشت سال است و او می تواند بعد از گذشت دهه ها دوباره قدرت خود را نشان دهد. به همین دلیل این جام در روزهای شکوه قرمز و سفید جایگاه ویژه ای دارد.

این مجموعه تاریخ سازی از یازده نفر تشکیل شده است: تیبو کورتوا ، خوان فران ، میراندا ، گودین ، ​​فیلیپ ، آردا توران ، گابی ، تیاگو ، کوک ، دیوید ویلا و دیگو کاستا. ترکیب نامهای آشنا با سایر بازیکنان مهم مانند Raoll l Garc .a ، Diego ، Mario Mario Sarez ، Adrian و Jose Souza.

تیم تشکیل شده توسط سیمئونه به سلطنت رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا پایان داد. آخرین باری که هیچ یک از دو تیم نتوانستند قهرمان شوند ، در سال 2004 بود که والنسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. خیلی ها شک نمی کنند که این عنوان هنر عالی سیمون نیست. خلاص شدن از شر دو نیروی پولدار و قدرتمند و ایستادن بر روی آنها کار سختی است.

کوستا در این حماسه نقش اساسی داشت و 27 گل به ثمر رساند. از طریق ویا ر ار ل گارس .که هر کدام 22 گل به ثمر رساندند. قسمت مرکزی سیمئونه شامل توران ، گابی ، تیاگو و کوک است که اربابان تیاگو هستند. در دفاع ، کورتووا مانند دیوار ایستاد و جایزه سامورایی (بهترین دروازه بان لالیگا) را به دست آورد. همچنین در خط دفاعی خوان فر و فیلیپ حضور دارند. گودین و میراندا مدافعان مرکزی بودند که شش گل به ثمر رساندند. هدف نهایی این است که تیم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا