ورزشی

قهرمان لیگ دسته اول فوتسال امروز مشخص می‌شود

امروز لیگ دسته اول فوتسال مشخص می شود

مسابقات لیگ دسته اول لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری مسابقه بین دو تیم که در مرحله پلی آف به پیروزی رسیده اند مشخص می شود.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم های فوتسال تهران فودکا و کراپ الوند قزوین امروز (سه شنبه) برای تعیین تکلیف قهرمان لیگ دسته اول فوتسال به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم با ضرب و شتم حریفان خود به لیگ برتر در بازی های پلی آف صعود کرده اند و حالا فردا برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند.
کراپ الوند که صدرنشین گروه دوم لیگ دسته یک است ، در نخستین بازی رفت و برگشت در امیدیه مقابل ناف به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در این مسابقه دوباره با نتیجه 2 استراحت این تیم را شکست داد. دارند.
در یک بازی پلی آف دیگر ، فودکا تهران پس از پیروزی 4: 2 مقابل فولاد سیرجان ایران در اولین مسابقه تهران ، در بازی برگشت مقابل این تیم با نتیجه 2: 2 تساوی داد تا به لیگ برتر برسد ، مجدداً صاحب این تیم شود.
کراپ به سرپرستی حسین افضلی سرمربی سابق اصفهان فولاد ماهان انجام می شود و رضا زرخانلی به سرپرستی فودکا تهران است. هر دو تیم از ساعت 19 امروز سه شنبه در تهران در فینال رقابت می کنند و قهرمان را مشخص می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا