اقتصادیفعالان کسب و کار

قهوه گانودرما دکتر بیز برای زگیل تناسلی

یکی از رایج ترین بیماری های جنسی، زگیل تناسلی است که در مردان و زنان بطور شایع دیده می شود. درمان سریع زگیل تناسلی از دغدغه های افراد مبتلا به این بیماری است. به همین دلیل پزشکان روش های مختلفی را جهت درمان سریعتر به آنان پیشنهاد می کنند. الکتروکوتر یا سوزاندن، لیزر، فریز و کرایو تراپی از جمله روش هایی است که با آنها می توان زائده ها را از سطح پوست برداشت و پاک کرد.

اما متاسفانه بعد از انجام این روش ها، دوباره و خیلی سریع تر از قبل با تعداد بیشتری زائده ها یا همان زگیل ها برمی گردند. مثلا در روش لیزر درمانی و الکتروکوتر، بخار حاصل از سوختن زائده ها روی سطح پوست نشسته، که این خود مسبب پخش ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV است. در نتیجه بیمار دوباره حتی بیشتر از قبل زائده ها را در روی پوست خود می بیند.

برخی از انجام لیزر و الکتروکوتر و دیگر روش های درمانی مشابه، پشیمان شده و رو به طب سنتی و گیاهی می آورند. علاوه بر اینکه در اکثر موارد بیماران از این روش های درمانی که گفته شد (لیزر و …) نتیجه نمی گیرند، بلکه هزینه زیادی را هم متقبل می شوند.

Dr. Bays Ganoderma Coffee for Genital Warts

پیشنهاد ما به شما عزیزان مبتلا به این بیماری، استفاده قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی است که مطمئنا با استفاده از آن خیلی زودتر از حد تصور می توانید به نتیجه دلخواه برسید.جالب است بدانید که دانشمندان ما در طب سنتی به واسطه قارچ معجزه گر گانودرما لوسیدوم چندین سال است که زگیل تناسلی را بصورت قطعی درمان می کنند. گانودرما لوسیدوم دارای خواص شگفت انگیز بسیاری است.

یکی از خواص بینظیر قارچ گانودرما لوسیدوم، ضد ویروسی و ضد سرطانی بودن آن است. زگیل تناسلی یکی از سرطان های شایع در دنیا است. قارچ گانودرما دارای 179 آنتی اکسیدان است که با بالا بردن سیستم ایمنی بدن اجازه فعالیت به انواع ویروس ها از قبیل ویروس HPV زگیل تناسلی را نمی دهد.

قارچ گانودرما

گانودرما نوعی از قارچ می باشد . این نوع قارچ حدود ۴۰۰۰ سال قبل در آسیای شرقی و توسط چینی ها اکتشاف شد . قارچ گانودرما به دلیل فواید دارویی و پزشکی به سرعت مشهور شد و بسیار سریع در تمامی این کره خاکی مورد توجه و استفاده مردم جهان قرار گرفت . طبق مدارک تاریخی در گذشته های دور و پس از کشف این نوع قارچ تنها پادشاهان و اشراف زادگان و افراد ثروتمند به دلیل کمیاب یا حتی نایاب بودن قارچ گانودرما توانایی استفاده از آن را داشتند . اما امروزه این نوع قارچ در اکثر کشورهای دنیا کشف شده است .

کشور ما ایران هم یکی از مکتشفان این نوع قارچ بسیار مفید به شمار می رود . شایان ذکر است؛ قارچ گانودرما دارای گونه ها و انواع مختلفی می باشد ، که بسیاری از آنها سمی و حتی کشنده اند و برخی از آنها دارای فواید بسیاری می باشند به همین دلیل توصیه می کنیم قارچ گانودرما و مشتقات آن را تنها از فروشگاه های مورد اعتماد تهیه نمایید . گانودرما از ترکیبات بسیار متنوعی ساخته شده که مهم ترین و با ارزش ترین آنها لوسیدوم می باشد .

دیگر ترکیبات این نوع قارچ ژرمانیوم ارگانیک ، سوپر اکسید دیسموتاز ، پلی ساکارید ، تری ترپن و آدنوزین مونو فسفات می باشند . که هر یک از موارد گفته شده دارای فواید خاص خود می باشند . اما مهم ترین فایده آن که می توان به آن اشاره کرد اثر گانودرما برای زگیل تناسلی می باشد که دوای درد بسیاری از مردم است.

قهوه گانودرما

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که ادعا کند در شبانه روز از قهوه استفاده نمی کند . شاید هم شما از افرادی باشید که از شدت علاقه به خوردن قهوه به نحوی به آن اعتیاد پیدا کرده باشید . قهوه گانودرما که از پودر قهوه و عصاره قارچ گانودرما تهیه و تولید شده است بسیار مفید برای کسانی است که می خواهند مصرف قهوه خود را کاهش دهند .

مزایای دیگری که استفاده از این نوع قهوه دارد این است که با استفاده از آن علاوه بر کاهش مصرف قهوه عادی می ‌توان از مزایا و فواید داروی بسیار زیاد و فراوان آن بهره مند شد . استفاده از قهوه مذکور علاوه بر فواید دارویی که بر روی بدن ما دارد باعث کاهش استرس و آرامش روحی در ما می ‌شود . اما یکی از مهمترین مشکلات که مردم را به استفاده از قهوه عصاره گانودرما ترغیب می کند استفاده از آن برای قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی می باشد .

قهوه ترک ساز کاراجا

شما می توانید در مهمانی های خود با استفاده از  قهوه ترک و فوم ساز برقی کاراجا نوشیدنی های داغ و خوشمزه گوناگونی از قبیل قهوه ترک و شیر قهوه آماده و با آن از مهمانان خود پذیرایی نمایید.

کاراجا مدل Hatir Hups به گونه ای طراحی و ساخته شده تا شما بتوانید به راحتی و سریع یک نوشیدنی گرم برای خود آماده نمایید که این یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی می باشد که صبح های علاقه به این دارند که روز خود را با یک نوشیدنی گرم آغاز کنند ولی به دلیل نداشتن زمان کافی، قادر به انجام این کار نیستند.

برای تهیه قهوه می توانید از آب و یا شیر استفاده نمایید. کافیست برای تهیه قهوه ترک به ازای یک فنجان قهوه، یک پیمانه قهوه (در صورتی که می خواهید قهوه خود را به همراه شیر تهیه نمایید، یک پیمانه قهوه و نصف فنجان شیر و نصف فنجان آب) را درون مخزن قهوه ترک ساز برقی بریزید و هم بزنید و سپس مخزن را بسته و با رعایت نکات ایمنی، دستگاه را روشن نمایید تا قهوه شما آماده شود.

قهوه ساز کاراجا Karaca

برند مشهور کاراجا از یک کسب و کار خانوادگی کوچک آغاز شد و هدف ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و نوآورانه با در نظر گرفتن قیمت های منصفانه همواره در تلاش بوده تا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید. در طراحی محصولات کاراجا همواره سعی شده تا به جای استفاده از طرح های معمولی، از طرحی های خاص و شیک استفاده شود تا علاوه بر تولید محصولی با کیفیت، خانه شما را هم زیباتر نماید.

قهوه ساز کاراجا ۵ کاره

قهوه ترک ساز پنج کاره karaca مدل Hatir Barista تمامی محدودیت هایی که یک باریستای خانگی دارد را از پیش روی شما برخواهد داشت. با قهوه ترک ساز برقی پنج کاره کاراجا مدل هاتیر باریستا می توانید از قهوه ترک برای درست کردن نوشیدنی های خوشمزه مانند کاپوچینو تهیه استفاده نمایید.

همچنین این قهوه ترک ساز برقی امکان تهیه انواع نوشیدنی های حاوی شیر با امکان گرم کردن شیر را نیز برای شما فراهم می نماید. این قهوه ساز برقی پنج کاره محصولی است از برند کاراجا که در کشور ترکیه تولید شده است. دستگاهی عالی و باکیفیت که در فروشگاه قهوه ملو مدل های مختلفی از این قهوه ساز های برقی موجود میباشد.

توضیحاتی در مورد چای ساز مارک کاراجا

چای ساز Tea Break karaca، یک دستگاه بی نظیر و با کارایی فوق العاده است که با زیبایی خاصی طراحی شده است. این دستگاه قابلیت درست کردن چای و دم نوش‌های خوش طعم را داراست و می‌تواند همراهی وفادار شما در لحظات استراحتی باشد. برند ترکیه‌ای کاراجا با تولید مدل‌های متنوع از دستگاه چایساز، توانسته است به سلیقه‌ی مشتریان پاسخ دهد و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این چای ساز می‌توان به طراحی زیبا و خاص آن اشاره کرد. با طراحی خیره‌کننده‌ای که دارد، این دستگاه می‌تواند شما را سالیان متمادی همراهی کند و به همراه ظاهری زیبا، لحظات شادی را برای شما فراهم کند.با توان مصرفی 1650 وات، این چای ساز تنها در چند دقیقه آب را به دمای جوش می‌رساند و با کمترین میزان مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند.

علاوه بر این، دستگاه با قابلیت خاموش شدن خودکار، به شما اجازه می‌دهد در صورت عدم استفاده، انرژی را صرفه جویی کنید. همچنین، با وجود قابلیت گرم نگه داشتن خودکار، می‌توانید چایتان را بدون نگرانی از سرد شدن لذت ببرید.یکی از ویژگی‌های دیگر این چای ساز، جلوگیری از روشن شدن دستگاه بدون آب است. این ویژگی مهم به شما اجازه می‌دهد با اطمینان کامل از استفاده از دستگاه برخوردار شوید و نگرانی از خرابی دستگاه را نداشته باشید.

همچنین، با وجود چرخش 360 درجه‌ای پایه، می‌توانید به راحتی دستگاه را حول محور خود چرخانده و به همه جا دسترسی داشته باشید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد دستگاه را به راحتی تمیز کنید و از همه‌ی زوایا استفاده کنید.علاوه بر استفاده به عنوان چای ساز، شما می‌توانید این دستگاه را به عنوان کتری نیز استفاده کنید. با داشتن این ویژگی، می‌توانید به راحتی آب را برای نوشیدنی‌های دیگری مانند قهوه یا سوپ نیز جوشانده و از آن‌ها لذت ببرید.

فیلتر چای استیل ضد زنگ نیز از ویژگی‌های این چای ساز است. با داشتن این فیلتر، می‌توانید از چای خوشمزه و بدون توده‌های ناخوشایند لذت ببرید و همچنین از طعم و عطر اصلی چای بهره‌برداری کنید.همچنین، این چای ساز دارای یک درب قابل استفاده برای کتری و قوری است. این درب به شما اجازه می‌دهد که در حین استفاده از دستگاه، بتوانید آب را به راحتی بریزید و از همه‌ی امکانات دستگاه بهره‌برداری کنید.

با خرید چای ساز کاراجا Tea Break رنگ قرمز، شما یک دستگاه بی نظیر و با کارایی فوق العاده را در اختیار خواهید داشت. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید لحظات شادی و استراحتی خود را بهتر و خاطره‌انگیزتر کنید. همچنین، با طراحی زیبا و خاص این چای ساز، می‌توانید ظاهری شیک و جذاب به محیط خود ببخشید.

دکمه بازگشت به بالا