ورزشی

لالیگا از پی اس جی شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ انتقال جنجالی عثمان دمبله از بارسلونا به پاری سن ژرمن امروز صبح رسمی شد تا خشم باشگاه کاتالان از پی‌اس‌جی به اوج برسد.

اما بارسلونا در خشمگین بودن از اقدام باشگاه فرانسوی برای جذب عثمان دمبله تنها به این باشگاه خلاصه نمی‌شود و فوتبال اسپانیا و لالیگا هم از فرانسوی‌ها عصبانی هستند.

روزنامه آ اس گزارش داد لالیگا تصمیم گرفته است در پاسخ به اقدام پی‌اس‌جی علیه این باشگاه به کمیسیون اروپا شکایت کند. هدف اصلی از این شکایت پاسخ به اقدام پاری سن ژرمن در جذب عثمان دمبله است ولی لالیگا عنوان شکایت خود را دخالت قطری‌ها و کمک‌های مالی غیر شفاف حکومت این کشور به پی‌اس‌جی اعلام خواهد کرد.لالیگا در شکایت خود این موضوع را مطرح خواهد کرد که باشگاه پاری سن ژرمن از حکومت قطر سوبسیدهایی دریافت کرده که بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را به هم ریخته است و به همین علت باید از طرف کمیسیون اروپا با جریمه مواجه شود. لالیگا در شکایت خود به قوانین اتحادیه اروپا که پیشتر توسط کمیسیون تصویب شده است ارجاع خواهد داد.این گزارش حاکی است لالیگا در ادامه شکایت خود به عنوان نمونه به مکانیزمی اشاره می‌کند که پی‌اس‌جی در پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری مورد استفاده قرار داده است. سازمان لیگ اسپانیا معتقد است دخالت مالی قطر در فوتبال اروپا باعث ایجاد اختلال در روند عادی بازار فوتبال در این قاره شده است.

257 251

دکمه بازگشت به بالا