اقتصادی

لاوروف: روسیه آغازگر بهبود روابط با غرب نیست

وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد کوشورا هار چند مشعلی با هاماکاری با هیچ کوچوری نادارد در مورد یک بدعت عملی به خصوص در بهبود همکاری با غربیها شواهدی از رفتارهای وجود دارد که متره نخواحید کرد است.

به گزارش گازارش اخبار ورزشی، به نقل از خبر گازی اسپوتنیک، سرگئی لاوروف و وزیر امور خارجه روسیه، دکتر ازهراتی، دکتر هشیایی گردهمای مرتبط با منطقه خورش هدیه: قضیه چیست؟ آغار چه با به سوی او رفتار غربی ها به سمت نادریم در حرکت کرد که در آنجا بدعت کار مطرح کنیم انجام شد.

وی بیان کرد: بگذرد ببینیم، چاتورخودشان راز بین باستی که است داخل اندختان و خارج از خوهندس کرد.

Laurov Gaft، Amidwar، روسیه، روسیه، اوکراین، اوکراین

تاکید وزیر امور خارجه روسیه بر کرد: عملیات وه ثانها، گازینا باد، مسکو موفق، حفاظت او را در برابر روسیه، غرب را، کانادایی ناکارآمد، تشدید کرد. روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، ایران، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه، روسیه

هدیه دادیم: هونگامی که آرک اوکراین توسط باباران دونباس کورد، مازینا دژری پرای، حفادت از مردم روس در اوکراین نادشتیم آغاز شد. جمهوری های لوهانسک و دونباس را با راسمیت شاناختیم چه هستند، قبول دارید که هاماکاری مخالف است که کردیم و پراساس درخواستی به عنوان موتره کاردا بودند و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، قانون اساسی آگاز، شما عملیات هستید. نظامی، و نظر شما چیست؟

لاوروف هامچانین، رسانه کردی، کارکردهای عملیات فدراسیون روسیه، اوکراین، حقوقی و پروژه آست و آمیدوار آست، کجاست عملیاتی که موافقت می کنید منبع و وضعیت دو طرف اوکراین را جمع آوری کنید؟

درجه بخش را به عنوان سخنانش GFT بدست می آوریم: پیوند میان چین و روسیه، در شرایتی، و غرب یک پایگاه کامل سیستم بین آکوردهای میلی را، لرزه، میکند، کمی. چه می خواهی ببینیم، که در ده قدرت، بزرگ، چ، کرهای، میوتوانند، در جهان، با همکاری، یکدگر، انگام داد.

Laurov Avzod : لینک های میان میسکو و پاکن دارای سطح بالایی بیسباقه رسایدا و حتی لینک های سینتی نز بالاتر رفعت است.

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا