اقتصادی

لزوم اختصاص اعتبار جهت تکمیل ۴ هزار واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  علی محمد روستا به همراه زیبر موسوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به منظور بررسی و ارائه راه حل جهت برون رفت از مشکلات مردم در حوزه مسکن با صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دیدار کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به وضعیت روستاهای استان پرداخت و ضمن بیان کمبودها و نیازمندی‌ها گفت: اعتبار برای رفع این موارد اختصاص داده شود.

روستا همچنین ضمن‌ تشکر از تلاش‌های بنیاد مسکن در رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور خواستار توجه و اهتمام‌ بیشتر این‌ بنیاد با توجه به ظرفیت، پتانسیل و امکانات و روحیه جهادی مسئولین به استان‌ کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی گفت: اعتبار جهت حل مشکل رانش و تثبیت زمین و ایجاد دیوار حائل روستاهای له خرگوشی، دارگنجی، چشمه جیوری و عدور که از دو سال پیش تاکنون رفع نشده تخصیص داده شود.

روستا بیان کرد: ۵۰ درصد اعتبارات سیل مانسون به واحدهایی که خسارت دیدند هنوز پرداخت نشده که بنیاد مسکن اعتبار باقی مانده را تخصیص دهد.

وی بر تکمیل واحدهای مسکن محرومین استان به تعداد چهار هزار واحد تاکید کرد و گفت: اعتبار بافت فرسوده تامین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی و بازگشایی معابر و واحدهای در مسیر محله‌های لبنان و پازنان گچساران خبر داد و گفت: جهت تکمیل ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۹ سی سخت که با درصدهاي پیشرفت فیزیکی متفاوت نیمه کار رها شده نیازمند اعتبار هستیم.

روستا خواستار تخصیص اعتبار جهت بازنگری طرح‌های هادی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کرد: سهمیه قیر استان جهت بهسازی و آسفالت  معابر روستاهای استان افزایش یابد.

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم نیز با بیان اینکه رسالت اصلی بنیاد، محرومیت زدایی و حل مشکلات مردم در روستاها است،در این زمینه  قول مساعدت و همکاری دادند.

گفتنی است با توجه به توافقات صورت‌گرفته مقرر شد که بنیاد مسکن کشور همکاری و هماهنگی لازم را جهت رفع مشکلات و کمک هرچه بیشتر به استان کهگیلویه و بویراحمد در موارد مطروحه به عمل آورد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا