ورزشی

لزوم اقدام برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفند دشمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، مهدی متین پور در وبینار بینش، فتنه‌الهیات و دشمن شناسی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با بیان اهداف و دستاوردهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی در همه عرصه های اجتماعی و اجتماعی رخ داد. ابعاد فردی جامعه». و دشمنان با تمام دسیسه ها و اشکال مختلف با او مقابله می کنند.


بیشتر بخوانید:

لزوم تقویت بینش و هوشیاری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن


صاحبنظران این موضوع سیاسی تصریح می کنند: برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی دسیسه های دشمن باید عظمت و اهمیت انقلاب اسلامی را شناخت.

متین پور با اشاره به اینکه نخبگان مسئولیت سنگینی در خصومت دارند، لزوم بصیرت برای گمراه نشدن در فتنه را یادآور شد و گفت: انقلابی گری در ظاهر نیست؛ زیرا افرادی مانند کلاهی و کشمیری در ظاهر آنقدر مقید هستند که در در چشم مردم، حزب الله اصیل و صد در صد قابل مشاهده است، اما بیشترین آسیب را اینها می بینند و برعکس، افرادی مانند شهید حسن آیت هستند که در خدمت به اسلام و انقلاب و شهادت در این امر مخلص هستند. مسیر.

وی افزود: امام خمینی (ره) از نخستین روزهای مبارزات خود بارها بر شناخت دشمن تاکید کرده و بارها نسبت به حضور دشمنان آشکار و پنهان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هشدار داده و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید داشته‌اند. نیاز به دشمنی و بصیرت.»

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا