اقتصادی

لزوم تحقق نظارت هوشمند و به لحظه در مدیریت شهری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تحقق نظارت هوشمند و به لحظه در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، پرویز سروری در آئین بهره برداری و آغاز عملیات احداث پنج پروژه زیست محیطی شهرداری تهران، گفت: امروز با پروژه‌هایی که به بهره برداری می‌رسد جلوه دیگری از تحقق وعده‌های مدیریت شهری برای ارتقاء سطح خدمت به شهروندان را شاهد هستیم. در سال گذشته در همین منطقه ۱۳ در بازدیدی که داشتیم مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف وجود داشت اما خوشبختانه امروز همین منطقه به ظرفیت موثری برای شهر تهران تبدیل شده است.

وی افزود: بی تردید نیازمند شفاف سازی و هوشمندسازی برای ارائه خدمت روان و قابل ارزیابی هستیم. باید در تمامی مناطق شهر تهران پاسخگویی روشن برای شهروندان وجود داشته باشد و متولی پروژه‌ها و اقدامات در پهنه‌های مختلف مشخص باشد. در حقیقت باید یک نفر به عنوان مسئول پروژه پاسخگو باشد و امروز در تهران اشکالات در روند اقدامات قابل پیگیری و نظارت است.

نایب رییس شورای شهر تهران ادامه داد: نظارت آنلاین و به لحظه از اهمیت بسزایی برخوردار است و امروز این مهم در تهران محقق شده است. باید شفاف سازی در فرآیندهای در حال انجام وجود داشته باشد تا بهترین خدمات ارائه شود.

سروری  با اشاره به بهره برداری از دومین مرکز پردازش محلی (MRF) در تهران گفت: مرکز بعدی نیز بر اساس قولی که داده شده بین فروردین و اردیبهشت ماه به عنوان سومین مرکز به بهره برداری خواهد رسید. قطعا با توجه به اینکه دومین اولویت تهران مدیریت زیست محیطی است، امیدواریم شاهد تلاش بیشتر مدیریت شهری در این حوزه باشیم. از سوی دیگر نیز در حوزه حمل و نقل خط شش مترو با چهار ایستگاه تقریبا تکمیل می‌شود و تا پایان سال در حوزه مترو باز هم افتتاح خواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا