ورزشی

لزوم تقویت کرسی‌های ترویجی در مطالبه‌گری

به گزارش خبرنگاران گروه استانی خبرگزاری آنا از بیرجند ، نشست هم اندیشی ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ خواستار با حضور علی حسینی نماینده اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی ، علی اکبر پیراسته از استان خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمد حاجی زاده معاون رئیس دانشگاه آزاد اسلام منطقه خراسان جنوبی ، علی ذوقی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلام منطقه خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه.

سید حسن هاشمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلام استان خراسان جنوبی و واحد بیرجند ، بر لزوم تقویت و برگزاری کرسی های تبلیغاتی و جلسات علنی و جلسات پرسش و پاسخ برای رفع ابهامات در بخش مطالبات تاکید کرد.

قطعنامه هایی برای ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر

حسینی ، نماینده اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) در استان خراسان جنوبی نیز با تاکید بر ضرورت تقویت امر به معروف و نهی از منکر و اشاعه فرهنگ مطالبه گری اظهار داشت: ما حمایت مادی و معنوی را در سطح استان انجام می دهیم.

ضرورت تقویت صندلی های تبلیغاتی درخواستی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلام بیرجند ، در خارج از جلسه ، درباره همان توافق برای ترویج گفتمان امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ خواستار به آنا گفت: در این جلسه ، 9 تأییدیه ویژه داشتیم.

علی ماندگار اظهار کرد: شرکت پرشور و همه جانبه در دوره سراسری امر به معروف و نهی از منکر بصیرت توسط اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای بررسی مشکلات استان خراسان جنوبی یکی از مصوبات این جلسه بود.

وی توضیح داد: این گروه های مطالبه گر ، گروه های فرهنگی با محوریت چالش ها و خطرات اجتماعی و فرهنگی ، گروه های صنعت معدن و تجارت ، کشاورزی ، صنایع تبدیلی و گروه های امور خدماتی و اداری هستند.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا