ورزشی

لغو انتخابات یک فدراسیون – اخبار ورزشی

با درخواست فدراسیون بولینگ و بیلیارد و موافقت وزارت ورزش، انتخابات سوم تیرماه این فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد. 

به گزارش اخبار ورزشی، فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دلیل تعدد رویدادها و برنامه هایی که این روزها با آن مواجه است، متقاضی تعویق زمان انتخاباتش شد. برگزاری انتخابات فدراسیون برای سوم تیرماه پیش بینی شده بود در حالیکه از ابتدای هفته جاری (۲۷ خردادماه) فدراسیون بولینگ و بیلیارد میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است که همزمان در سه بخش برگزار می شود و تا ۴ تیرماه هم ادامه دارد. 

همزمان با این رقابت‌ها، نشست اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز برگزار خواهد شد. به همین منظور «مبارک الخیارین» رئیس فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر همراه با «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا نیز همزمان با مسابقات به تهران سفر کرده اند.

علاوه بر این میزبانی های همزمان، نخستین دوره همایش بین المللی علم و رشته های بیلیاردی هم طی روزهای اول و تیرماه با نظارت فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می شود. ضمن اینکه برگزاری کلاس بین المللی داوری هم دیگر برنامه ای است که ترافیک فعالیت های فدراسیون ها را در این روزها سنگین تر کرده است. 

به همین منظور و در راستای برگزاری منظم تر مجمع انتخاباتی، فدراسیون بولینگ و بیلیارد خواستار لغو انتخابات ۳ تیرماه  و موکول شدن آن به زمان دیگر شد که با موافقت وزارت ورزش همراه بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا