اقتصادی

لفاظی سران صهیونیست علیه ایران؛ این بار از زبان کوهن

سایت صهیونیستی «ماکور ریشون» به نقل از «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی در قدس اشغالی در راستای سیاست کهنه تل آویو برای ایران هراسی مدعی شد که ایران در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای است.

او در همین راستا افزود: اسرائیل نقش موثر و قوی در تلاش ها برای جلوگیری از (به زعم او) دستیابی ایران به سلاح هسته ای دارد.

کوهن که پس از توافق ایران و عربستان، نقشه های ایران هراسانه و تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی در منطقه را نقش برآب می بیند، در تلاش برای نزدیک شدن به عربستان و برتر جلوه دادن این رژیم مدعی شد گفت: عادی سازی روابط با عربستان فقط به زمان نیاز دارد. صلح با قوی ها ایجاد می شود و اسرائیل از نظر امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی قوی است. در ایجاد صلح با عربستان منفعت نهفته است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین درباره تجاوز نظامی کنونی این رژیم به شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن گفت: هدف این رژیم، گسترش جنگ به تمام کرانه باختری نیست.

او افزود: تمرکز ما روی «جنین» و (به زعم این مقام صهیونیست)، تروریست ها و هسته‌های مرکزی آنهاست.

منابع خبری صهیونیستی پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شده اند و درگیری ها همچنان ادامه دارد. مبارزان فلسطینی تاکید کرده اند که شماری از نظامیان صهیونیست را کشته و زخمی کرده اند و رژیم صهیونیستی آن را کتمان می کند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

310310

دکمه بازگشت به بالا