ورزشی

«لواندوفسکی» بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ جهان شد/کلوپ شوکه شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، بهترین مراسم FIFA امسال پنجشنبه شب بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد و بهترین های فوتبال جهان 2020 در بخشهای مختلف انتخاب شدند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مراسم توپ طلای امسال توسط مجله Frances Football برگزار نمی شود ، به همین دلیل از اهمیت FIFA برخوردار است.

لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان است

رابرت لواندوفسکی ، مهاجم ملی لهستان که عملکرد فوق العاده ای در بایرن مونیخ داشت و با گلهای زیادی که در این تیم به ثمر رساند ، همه جام ها را از آن خود کرد ، در مقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جایزه بهترین بازیکن فیفا 2020 را از آن خود کرد. تا فوتبال لهستان را به افتخاری فراموش نشدنی تبدیل کند.

لواندوفسکی در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا گلزنی کرد.

لوسی برنز بهترین بازیکن زن در جهان است

ملی پوش انگلیسی که در سال 2020 برای لیون بازی کرد و بعداً به منچسترسیتی پیوست ، بهترین بازیکن زن جهان لقب گرفت. نامزدهای دیگر رنیل هاردر از دانمارک و وندی رنارد از فرانسه هستند.

“مانوئل نویر” بهترین دروازه بان است

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ و آلمان در رقابت با آلیسون بکر از برزیل و لیورپول و همچنین یان اوبلاک از اسلوونی و اتلتیکو مادرید جایزه بهترین دروازه بان را از آن خود کرد.

“یورگن کلوپ” بهترین مربی است

سرمربی لیورپول از لیورپول برای دومین سال متوالی عنوان بهترین مربی را از آن خود کرد. انتخابی که انجام داد او را متعجب کرد. نامزدهای دیگر مربی بایرن مونیخ از آلمان ، هانسی فلیک و مربی لیدز از آرژانتین ، مارچلو بیلسا هستند.

جایزه پوشکاش به سان هیونگ مین تعلق گرفت

ستاره کره جنوبی تاتنهام هاتسپور جایزه پوشک را به عنوان زیباترین گل سال از آن خود کرد. لوئیز سوارز و دی آراستا جورجیا ، هر دو از اروگوئه ، نامزدهای دیگر این گروه هستند.

سرمربی زن هلندی بهترین شد

سارا وینگمن ، سرمربی تیم ملی زنان هلند ، بهترین مربی در بخش بانوان شد. مدیر چلسی اما هایس و ژان لوک واسو مربی فرانسوی لیون دیگر کاندیداها هستند.

تیم فیفا 2020 انتخاب شد

آلیسون بکر (برزیل ، لیورپول) ، ترنت الکساندر آرنولد (انگلیس ، لیورپول) ، ویرجیل ون دایک (هلند ، لیورپول) ، سرخیو راموس (اسپانیا ، رئال مادرید) ، آلفونسو دیویس (کانادا ، بایرن مونیخ) ، آلمان ، کوین دی بروین ( بلژیک ، منچسترسیتی) ، تیاگو آلکانتارا (اسپانیا ، لیورپول) ، لیونل مسی (آرژانتین ، بارسلونا) ، رابرت لواندوفسکی (لهستان ، بایرن مونیخ) و کریستیانو رونالدو (پرتغال ، یوونتوس).

در این بخش ، آلفونسو دیویس ، ستاره کانادایی بایرن مونیخ ، اولین بازیکن تاریخ آمریکای شمالی است که در بهترین تیم فیفا امسال قرار دارد.

رونالدو و مسی همچنین در 14 بازی در تیم ملی فیفا سوابق خود را حفظ می کنند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا