اقتصادی

لوکاشنکو از احتمال استقرار سلاح‌های هسته‌ای در بلاروس خبر داد

رئیس جمهور بلاروس، گیفت کشورش، دار سرور رویارویی، با تهدید خارجی، میتوند مزبان، تسلیحات هستای بساد.

چیزی به نام کپی از آن وجود ندارد، الکساندر لوکاشنکو، رئیس حضار بلاروس، منصرف شدم: از نیاز عکس بگیرید، پای حماقت او را بگیرید و به گردن و مخالفان آنچه می گویید فکر کنید. ، چون اسلحه بالای آن اسلحه است نیز برای

کجاست همچنین گفت که بلاروس در قضیه پارسی خرید چندین سمانه مشکی زمین به هوا s-400 روسی st ta anha ra dar nazdiki minsk، پایت ایکت بلاروس تصمیم داد.

بیانیه لوکاشنکو کرد: یونایتد ایلات بیاد پزرد که اتلاع آنها ب ارزش آست.

یا یک سوال تهمت آمیز با یک سوال خارجی، اشاره به تهدید مبارزات انتخاباتی او با اوکراین، یک سوال در بلاروس، یک سوال مخالف، در مطره، در پاسخ به این سوال: ایا حنوز، آیا اینطور است؟

پاسخ را تایید می کنیم: روسیه و بلاروس موقعیت ویژه دارند، خود را درند که در آن، حرکات میکانند. معاهده بلاروس و روسیه و جود درد. واقعیت یک گروه واحد، مانند نیروهای، بلاروس، روسیه، اینگا داریم، با عبارت “درجه شما آرک” یک چیست؟ این موضع رسمی ماست. خواهش می کنم مقام را هامانتور چیست، شامه را چه جایگاهی دارد، نگاه مای گریم را بچرخانید، نگاه بجیرید را بچرخانید.

لوکاشنکو با ذکر نام ایالات متحده سوریه، سوری az kosharuha، عبارت koshurhaiyi، dor az ann، و همسایگی بلاروس و روسیه، تصمیم دارند، با عنوانی مثلاً der Ukraine، لهستان، لیتوانی، نظام، نظام،،،،، هزاران کیلومتر دورتر، ماشین شما چیست؟ چیست؟ ناداریم مسلح کانادا یا نایروهی مکزیکی چیست؟ آرام بشید! با تمامیت دانشگاه جهانی، اعتراف کند، اتهام دوستی درد، شمع، اصرار دشتید به عنوان روس و بلاروس، توسط اوکراینی ها، لشکرکشی خواندر کرد. کار را ناکاردیم چیست؟ اتلاآ شما ارزاچی نادارد آگراچه ملیاردها دالر بری ان حزینا می کنید. حدکال کجا به پازیرید برویم.

ما اوزود: اوکراین از عواقب یک هیستری اقتصادی سیستماتیک و تشدید اوضاع آگاه است، چقدر مهم است که از خطر یونگ کرد جلوگیری شود. اقتصاد اوکراین، یک میلیارد دلار، یک میلیارد دلار، به عنوان گرد و غبار بابا، و لودیمیر زلنسکی، رئیس مخاطبان اوکراین، کردها، تهدید کمپین ناپدید شد. بهترین مکان برای دیدن رخ داد کجاست؟ غرب و رهبری اوکراین با اعتراف کنند به عنوان ویرانی کرندند.

پش چون کجا، ولادیمیر ماکی، و وزیر امور خارجه بلاروس، آن را پاد که پیس آز پایان مانورهای مشترک گستادرا مینسک و مسکو در مرز اوکراین، «هچ سرپاز» روسیه، دارین نخوا پاقی.

مکی، کنفرانس دکتر تک، انتشارات من، مینسک، پایاخت در کاشور، هدیه: «هی سرپاز (روسی) آه، یکی از تجهیزات معمولی، اما منبع روسی است، دکتر خاک، بلاروس، بقیه نخواد مند. . یا وزارت دفاع و لوکاشنکو که صراحت رسانه های کردی را می بینند.

روسی کجای کلمه بیان برخی مانورهای نظامی در نازدیکی مرژای اوکراین، من عبارت razmaysh der belarus news of dad.

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا