ورزشی

لیست استقلال در آسیا؛ هیچ خرید جدیدی نیست!

اعضای تیم استقلال صبح روز پنجشنبه با یک پرواز خصوصی راهی قطر می شوند اما مشخص نیست چه کسی آبی پوشان را در این سفر همراهی می کند.

طبق گزارش ها شفافدر این شرایط ، لیست استقلال آسیا برای 4 مسابقه باقی مانده در لیگ قهرمانان نیز ابهام زیادی دارد.

مشخص است که سرمربی استقلال اسامی بازیکنان فاقد قرارداد را در لیست آسیا قرار داده و معتقد است که آنها باید در مسابقات شرکت کنند اما این بازیکنان حتی در تمرین امروز شرکت نکردند.

لیست استقلال در آسیا؛ خرید جدیدی وجود ندارد!
در زیر لیستی از بازیکنان استقلال آسیایی ارسال شده به ائتلاف فوتبال آسیا آورده شده است:

دروازه بان: حسین حسینی ، حسین پورحمیدی و علیرضا انصاری
مدافع: روزبه چشمی ، وریا غفوری ، میلاد زکی پور ، عظیم گوک ، محمد دانشگر ، شاهین طاهرخانی ، آرش داجلیری ، سیاوش یزدانی ، عارف غلامی و هرویه ملیچ

هافبک: آرش رضاوند ، علی دشتی ، سینا خادم پور ، فرشید اسماعیلی ، داریوش شجاعیان ، امیرحسین خدامرادی ، علی کریمی ، فرشید باقری ، سید محمد عابدی ، فردین رابیت ، عرفان روحانی ، امیرحسین کارگر ، مسعود ریگی و زکریا مرادی

مهاجم: ارسلان مطهری ، شیخ دیاباته ، مهدی قائدی و محمد بلبلی.

من باید بگویم؛ لیست ارسال شده به AFC دقیقاً همان بازیکنان لیگ برتر و جام حذفی است و مشخص است که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تازه واردان به این لیست اضافه نمی شوند.

البته استقلال داریوش شجاعیان را نیز در لیست تیم قرار داد اما طبق قوانین موجود آنها نمی توانستند از آن استفاده کنند مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. در همین حال ، تعداد زیادی از بازیکنان ذکر شده می خواهند جدا شوند و ممکن است در مسیر قطر به تیم ملحق نشوند.

دکمه بازگشت به بالا