ورزشی

لیگ باید در خدمت تیم ملی کاراته باشد/ یک واقعیت است که ما بسیار خوب هستیم

علیرضا احسانی در گفتگو با اخبار ورزشی

لیگ باید در خدمت تیم ملی باشد

دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: لیگی است که باید در خدمت تیم ملی باشد نه اینکه بچه های تیم ملی در خدمت لیگ باشند.

علیرضا احسانی دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در رده ورودی برای حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ملی در مرحله مقدماتی حضور در رقابت های قهرمانی جهان را اعلام کرده است. تیم کاراته ایران قرار است در سه رده سنی در مسابقات جهانی حضور داشته باشد اما همانطور که می دانید این تیم ها از سال 2017 در مسابقات جهانی شرکت نکرده اند بنابراین باید انتظارات خود را منطقی کنیم. از طرفی به دلیل سن این بچه ها دانش کافی نداریم اما به هر حال مربیان کار خودشان را کردند و تمریناتشان را هم انجام دادند و به امید خدا آنها هم بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع این کاروان اعزامی گفت: باید در کرامینه را به نیک کےنہ، کاراته بری همہ است و باید کے بہ ردہہے ہے ہہے ہے نیک ہے ہے ہے این هم وظیفه ماست، حتما این نوع کارها انگیزه بچه ها را بالا می برد.

احسانی درباره شانس کسب مدال کشوری در مسابقات جهانی گفت: از آنجایی که ایران جزو قدرت های جهانی است، سه رئیس فدراسیون جهانی در بخش های مختلف به این موضوع اشاره کرده اند و واقعیت این است که ما خیلی خوب هستیم، اما باید همه چیز را سازماندهی کنیم. تیم های اعزامی ما همانطور که گفتم تمرین گروهی و حتی بازی های تدارکاتی نداشتند و مهمتر از همه این است که انسجام تیمی را حفظ کنیم و بعد دنبال نتیجه باشیم. البته نتیجه گرفتن آن هم جزو ورزش است و نباید منکر آن شد.

دبیر کمیته فنی فدراسیون در رابطه با رقابت های لیگ برتر و تاثیر آن در روند آماده سازی تیم ملی گفت: در مورد لیگ هم باید بگویم این لیگ است که باید در خدمت تیم ملی باشد نه ملی پوشان در خدمت لیگ. ما باید این سیاست را به طور کامل تعریف کنیم و برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا