ورزشی

لیگ برتر روی کاکل سپاهان می‌چرخد/ پرداخت ماهیانه 10 هزار دلار برای فدراسیون سخت بود

حسن پروانه: لیگ برتر روی کاکل سپاهان می‌چرخد/ پرداخت ماهیانه 10 هزار دلار برای فدراسیون سخت بود

پیشکسوت هندبال درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.

حسن پروانه، گلر اسبق تیم‌ ملی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در مورد همزمانی هدایت تیم ملی هندبال و تیم سپاهان توسط وسلین وویوویچ توسط اظهار کرد: با توجه به اینکه وسلین مربی درجه یک و کاربلدی است و تجربه حضور در قهرمانی جهان و المپیک را دارد در هر جایی که از او استفاده شود قطعا به سود هندبال ما خواهد بود. از طرفی برای فدراسیون حضور این مربی هزینه بر است و پرداخت 10 هزار دلار ماهیانه کار آسانی برای فدراسیون هندبال نیست.

وی افزود: عاقلانه‌ترین کار را در این زمینه فدراسیون و آقای ساکت انجام دادند که در سپاهان با وسلین قرارداد بستند. حضور این مربی در دو تیم به نظر تداخلی در کارها به وجود نمی‌آورد. ما در دیگر رشته‌ها نیز شاهد این اتفاق هستیم برای مثال آقای بهروز عطایی هم سرمربی تیم ملی والیبال است و هم سرمربی تیم هراز آمل؛  امیدوارم سپاهان هم مانند تیم‌ ملی بتواند از حضور وسلین استفاده کند‌.

کارشناس هندبال در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی گفت: هندبال ما به پوست اندازی نیاز دارد نه به اینکه یکباره این اقدام انجام شود و یا کل تیم را بازیکن‌های جوان تشکیل بدهند. هندبال ما ظرفیت خوبی دارد و اگر در آرامش این کار را انجام دهیم بهتر به نتیجه مطلوب‌مان دست پیدا خواهیم کرد. علاوه بر این فراموش نکنیم که تیم ملی در میادین مهم به تجربه هم نیاز دارد که بنابراین نیاز است یکسری نفرات با تجربه را در کنار جوان‌ها حتما حفظ کنیم.

حسن پروانه درباره کیفیت مسابقات لیگ بیان داشت: سه تیم شهید شاملی و صنعت مس در کنار طلایی پوشان اصفهان برای جام تلاش می‌کنند ولی حقیقت این است که لیگ برتر روی کاکل سپاهان می‌چرخد‌. البته که این اتفاق خوبی است امید می‌رود شهری مانند مشهد نیز مانند گذشته دوباره به یکی از قطب‌های مهم هندبال برگردد و شاهد تیم‌های خوبی در سراسر استانهای کشور باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا