ورزشی

لیگ برتر فوتبال| آمادگی پرسپولیس برای بازگشت پرفروغ به لیگ برتر/ نساجی در اندیشه خلق شگفتی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، پرسپولیس بازی معکوس خود را با نساجی مازندران در قائمشهر که باقیمانده هفته پنجم لیگ برتر است و سفیدپوشانی که قرار است در هفته هشتم با استقلال دربی بازی کنند ، انجام می دهد ، دلیل این امر این است که سازمان لیگ تصمیم گرفت یک مسابقه دربی را در همان بازی سرخابی برگزار کند ، بنابراین دربی لغو شد و پرسپولیس امروز آخرین دیدار خود را با نساجی در قائمشهر برگزار می کند.

سرخپوشان که از دیگر تیم های لیگ برتر عقب هستند ، در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم نساجی می روند. تا دوباره نایب قهرمان آسیا شود.

این مسابقه بعد از تقریباً یک ماه اولین دیدار سرخپوشان در یک بازی داخلی است. پرسپولیس در حال حاضر با 4 بازی و 8 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر در بازی امروز برابر نساجی پیروز شود ، می تواند به رده 6 صعود کند و البته آنها هنوز 3 بازی کمتر از تیم های برتر دارند یکی دیگر.

نساجی که لیگ را خوب شروع کرد به دلیل دو بازی که انجام داد با 7 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و اگر می توانست پرسپولیس را غافلگیر کند و شکست دهد می توانست برخی از جاهای جدول را صعود کند. البته پرسپولیس در چهار بازی که به ثمر رسانده گل نخورد و بهترین خط دفاعی لیگ را داشت. سرخپوشان که نباخته اند ، مانند چهار فصل پیش می خواهند در این فصل لیگ برتر را از آن خود کنند.

مهمترین حضور پرسپولیس که برای همیشه تیم را ترک کرده بشار رسن است که پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا با سفیدپوشان توافق کرده است که این تیم را ترک کند. جدایی هافبک عراقی قطعاً مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد ، زیرا این تیم تعداد کامل بازیکنان خود را از دست می دهد.

حضور دیگر پرسپولیس که تا آوریل دیگر نمی تواند به میدان برود ، عیسی الکثیر است که توسط AFC محروم شده است. در مقایسه با فینال لیگ قهرمانان آسیا ، پرسپولیس شاهد بازگشت وحید امیری و احسان پهلوان بود و سعی خواهد کرد در این دیدار در خانه پیروز شود. بدون شک تیم نساجی که مدیران مستقلی دارد سعی در شکست پرسپولیس و فرار از رده های بالاتر خواهد داشت. مطمئناً کار نماینده مازندران بسیار دشوار است زیرا پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار خوبی انجام داد و اگر تقصیر بازیکنانش در محوطه جریمه پنالتی به نماینده کره نداد ، جام قهرمانی به پرسپولیس می رسد. البته ورزش فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی توان انتظار داشت پرسپولیس در این مسابقه برنده شود.

روز گذشته و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان به دلیل بدی هوا به ساعت 14 امروز موکول شد. دستگاه با 2 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و روغن با 9 امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا