ورزشی

لیگ برتر فوتبال| استقلال با ماشین به دنبال خروج از بحران/ مچ‌اندازی دیدنی قلعه‌نویی و نکونام در سیرجان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز با چهار مسابقه آغاز می شود و تیم های حاضر در این رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

گل گهر سیرجان – فولاد خوزستان

امیر قلعه نویی کار خود را با دو پیروزی آغاز کرد که این کار در مقابل تیم سابقش سپاهان بسیار خوب بود ، اما تکامل یک نتیجه خوب با گل گهر سیرجان شکست فولاد ، نماینده لیگ برتر آسیا بود که در دو هفته اول عملکرد خوبی با جواد نکونام داشت و پاس داد استقلال آهسته بدون شک ، هر دو تیم با 3 امتیاز در ورزشگاه امام علی سیرجان و دیدار قلعه نویی و نکونام که در استقلال با مربیان و بازیکنان رابطه خوبی با یکدیگر ندارند ، و کراوات بازی می کنند. این ناراحتی هنوز هم به جذابیت این مسابقه می افزاید.

شراب آلومینیوم – مس رفسنجان

بدون شک در پایان این مسابقه یکی از نمایندگان اراک و رفسنجان که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرده اند 3 امتیاز کسب می کند و شاید با تساوی دو تیم در جدول 1 امتیاز کسب کند. آلومینیوم آلاک و مس رفسنجان که هر دو در این دیدار باختند ، در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر می روند. رسول خطیبی که همیشه تلاش کرده تا در لیگ برتر انگلیس مربی موفقی باشد باید برای اولین پیروزی با آلومینیوم از موانع شاگرد محمد ربیعی عبور کند و از طرف دیگر سرمربی مس نیز همین شرایط را دارد.

استقلال – ماشین سازی تبریز

حاشیه شکست برابر فولاد خوزستان همچنان ادامه دارد و آبی ها سعی می کنند با پیروزی در خانه مقابل ماشین سازی از شکست فرار کنند. فصل گذشته استقلال در ساخت ماشین آلات خانگی بدون آندره استراماچونی بدون مربی شکست خورد و وارد بحرانی شد که امتیازات زیادی از این تیم کسب کرد و امروز او سعی دارد از بحران خارج شود. از سوی دیگر ، این خودروساز که در هفته اول با شکست مقابل شهر خودرو و صحبت های وحید بیاتلو سرمربی خود از بازی خارج شد ، در دیدار دوم مقابل زروب که در دقیقه 10 بازی کرد فقط یک امتیاز کسب کرد. به نظر می رسد آبی ها در صورت بازی با تمرکز کامل مشکلی برای پیروزی در ورزشگاه آزادی نخواهند داشت.

سایپا – تکستیل مازندران

ابراهیم صادقی فصل گذشته در یک تساوی با سایپا موفقیت قابل قبولی داشت و این فصل نیز روند مشابهی را پشت سر گذاشت. این خودروساز در برابر پرسپولیس و مسجد نفت سلیمان 2 امتیاز کسب کرده است و هنوز مشخص نیست که نتیجه نساجی 4 امتیازی چه نتیجه ای خواهد داشت. وحید فاضلی دانشجو به دنبال 3 امتیاز دیگر در ورزشگاه دستگردی تهران است تا همچنان در رده های برتر قرار بگیرد و سایپا در خانه به دنبال حداکثر امتیاز است.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا