ورزشی

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس آماده شکست پیکان در آزادی/ روز سخت تراکتور در خانه سایپا

هفته پانزدهم فصل بیستم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد که در مهمترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میزبانی پیکان برگزار می شود.

مس رفسنجان – فولاد

محمد ربیعی با مس نتیجه بسیار خوبی گرفت و این تیم یکی از تیم های یک رقمی جدول رده بندی است که با 19 امتیاز در رده نهم قرار دارد. در سمت دیگر ، زوبانا ضعیف و غیر منتظره ظاهر شد و با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. بدون شک خطاهای داور تأثیر زیادی در ناکامی ذوبان داشت اما این مانع از اخراج رحمان رضایی پس از شکست در دربی اصفهان نشد و رهبری سبزها به طور موقت به ملیچ چرچیچ واگذار شد. رهبر اصلی این رقابت ها برنز را به مقام هشتم رساند اما زوپر در مکان چهارم باقی ماند. هنوز مشخص نیست که کدام تیم در ورزشگاه شهدای مس پیروز خواهد شد.

سایپا – تراکتور

باشگاه سایپا که دومین فصل است ریسک ترک تیمش را به دست ابراهیم صادقی پذیرفته است ، نتایج بهتری کسب کرده است اما خودروسازان هنوز جایی در بین تیم های یک رقمی پیدا نکرده اند. تیم نارنجی با 17 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد و در صورت پیروزی ، در صورت توقف رقابت ، شانس صعود به جایگاه 8 را دارد. در آن سوی تراکتور ، پس از اخراج علیرضا منصوریان ، موفقیت چندانی کسب نکرد و مسعود شجاعی به عنوان مربی بازیکن ، نتوانست تبریز را به عنوان رقیب سفید نگه دارد ، بنابراین این تیم با 19 امتیاز در مکان هشتم قرار گرفت.

پرسپولیس – پیکان

سرخپوشان با 24 امتیاز در مکان سوم هستند و رهبران بازی امروز تیم را به مقام دوم می رسانند. پرسپولیس در صورت پیروزی در دیدار نهایی برابر گل گهر سیرجان قهرمان نیم فصل خواهد شد و به همین دلیل دانشجوی یحیی گل محمدی سعی می کند در مسابقه پیروزی امروز از زمین خارج شود.

پیکان با 18 امتیاز در رده دهم قرار دارد و با برتری در دیدار امروز تیم به شرط توقف رقابت به رده 8 می رسد. اولویت مهدی تارتار که شاگردانش در چهار بازی اخیر هرگز برنده نشده اند گلزنی برابر پرسپولیس نیست ، اما او قطعاً می خواهد تیمش در مسابقات مهم و بزرگ پیروز شود. لازم به ذکر است که در ورزشگاه آزادی ، پیکان می تواند پرسپولیس را که به سمت قهرمانی نیم فصل در حال حرکت است ، شکست دهد و یا سفیدپوستان یک پیروزی دیگر را رقم بزنند.

برنامه باقی مانده برای هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر:

یکشنبه ، 17 فوریه 2010

سایپا – تراکتور ساعت 15 ورزشگاه دستگردی تهران
تیم داوری: عباس راکی ​​- جعفر مهاجر – امین زاهدی – محمد جواد مداح ، کمک داور 1 و 2: سید مهدی مرجان زاده – حمیدرضا همیراد ، استاد راهنما: محمدرضا فلاح

مس رفسنجان – ذوب آهن اصفهان ساعت 15:00 ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
داوران: سید علی اصغر مومنی – علی اکبر عظیم پور – دانیل باشنده – علیرضا طاهرخانی ، دستیار داوران 1 و 2: محمدرضا تارخ – ابوالفضل دوستی ، استاد راهنما: حسن کامرانی فر

پرسپولیس – پیکان تهران ساعت 17:15 ورزشگاه آزادی
تیم داوری: رضا عادل – سعید قاسمی – علی رایت – علی الفتی ، کمک داور 1 و 2: سعید رحیمی مقدم – مصطفی بینش ، استاد راهنما: ایرج نظری

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا