ورزشی

لیگ قهرمانان اروپا|کامبک رویایی منچسترسیتی، برتری رئال مادرید و توقف چلسی

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری مدعیان و محرومیت چلسی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازی های شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد و در مهم ترین بازی این شهر، این شهر در دو دیدار پیروز شد. با هدف هلند برای رسیدن به قله.

بر اساس این گزارش، در گروه F، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر صفر لایپزیگ را شکست داد. گل اول این بازی توسط فدریکو والوردا در دقیقه 80 و گل دوم توسط مارکو آسنسیو در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر رسید. رئال مادرید با این نتیجه دومین برد متوالی خود را کسب کرد و با شش امتیاز به صدر جدول گروه F صعود کرد. شاختار دونتسک با چهار، سلتیک با یک و لایپزیگ بدون امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

در گروه G، منچسترسیتی در حالی که در خانه مقابل دورتموند حضور داشت، 2 بر یک پیش افتاد که تا 10 دقیقه مانده به پایان بازی از حریف خود عقب بود. دورتموند با گل دقیقه 56 جود بلینگهام از میزبان خود پیش افتاد اما جان استونز در دقیقه 80 سیتی را به بازی بازگرداند و تنها چهار دقیقه بعد آرلینگ هالند دروازه تیم سابقش را باز کرد و باعث شد سیتی به بازی بازگردد. دومین برد متوالی خود را به دست آورد. این گروه در یک بازی دیگر به تساوی بدون گل سویا و کاپنهگان دست یافتند. با این نتایج، منچسترسیتی با شش امتیاز پیش افتاد، دورتموند با سه امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم های کپنهاگ و سویا نیز با یک امتیاز و با تفاضل گل در رده های سوم و چهارم ایستادند.

همچنین در گروه H پاریس، تیم مکابی میزبان آلمان با نتیجه 3 بر یک نسبت به دوره قبل رژیم اشغالگر قدس حیفا را شکست داد و دومین پیروزی خود را کسب کرد. مکابی در دقیقه 24 یک گل به ثمر رساند اما لیونل مسی در دقیقه 37، کیلیان امباپه در دقیقه 69 و نیمار در دقیقه 88 برای پاریسی های آلمان گلزنی کردند تا نتیجه را به میهمان فرانسوی برگردانند.

این گروه از یوونتوس در همین بازی به روند ناامید کننده خود در تمامی رقابت ها ادامه داد و در خانه مقابل بنفیکا با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و دومین شکست متوالی خود را متحمل شد. این تیم با گل دقیقه 4 پیش افتاد اما ژائو ماریو در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و داوید نرس ​​نیز در دقیقه 55 گل دوم نماینده پرتغال را به ثمر رساند. با این نتایج پی اس جی شش امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر از بنفیکا در رده اول قرار گرفت و نماینده پرتغال در رده دوم جدول گروه H قرار گرفت. یوونتوس و مکابی نیز بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

در گروف E کلسی در خانه و در ولین بازی‌اش تحت نظارت گراهام پاتر، مقابل سالزبورگ به تساوی 1 – یک پدر راضی. رحیم استرلینگ در دقیقه 48 اولین گل چلسی را به ثمر رساند و نوح اوکافور در دقیقه 75 گل تساوی را برای نماینده اتریش به ثمر رساند. در جدول این گروه میلان با چهار امتیاز صدرنشین است، دیناموزاگرب با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن سالزبورگ با دو امتیاز و میلان با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

امشب نیز در بازی معوقه گروه A که قرار بود سه شنبه شب برگزار شود، تیم فوتبال ناپولی با نتیجه 3 بر صفر میزبان رنجرز اسکاتلند را شکست داد و دومین برد متوالی خود در این رقابت ها را به دست آورد. متئو پولیتانو در دقیقه 68 (پنالتی)، جاکومو راسپادوری در دقیقه 85 و تانگو و دومبله در دقیقه 1+90 سه گل ناپولی را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که رنجرز از دقیقه 55 با اخراج جیمز ساندز 10 نفره شد. ناپولی با این نتیجه شش امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. لیورپول و آژاکس هر دو با سه امتیاز و تفاضل گل دوم و سوم هستند و رنجرز نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا