ورزشی

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱

به گزارش شفاف ، تیم ملی والیبال مردان ایران در مرحله دوم رقابت های لیگ ملت ها ، پنجشنبه 17 ژوئن ، ساعت 18:30 به مصاف اسلوونی می رود.

رهبر ایران در 11 بازی اخیر مقابل هلند ، کانادا ، ایتالیا ، بلغارستان و ایالات متحده به پیروزی رسید و مقابل ژاپن ، روسیه ، صربستان ، آلمان ، استرالیا و برزیل شکست خورد.

اسلوونی عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات از خود به نمایش گذاشته و هشت پیروزی در لیگ والیبال کسب کرده است. اسلوونی به صربستان ، آلمان و برزیل باخت و برابر ایتالیا ، لهستان ، هلند ، آرژانتین ، کانادا ، فرانسه ، روسیه و استرالیا به پیروزی رسید.

تقابل قبلی دو تیم در سال 2018 آغاز شد که تیم ملی اسلوونی در دیداری دوستانه 3 بر 2 ایران را شکست داد.

تیم ملی والیبال اسلوونی با هشت برد 23 امتیاز دارد و در مکان چهارم مسابقات قرار دارد. همچنین تیم ملی والیبال ایران با پنج برد 18 امتیاز دارد و در جایگاه هشتم مسابقات قرار دارد.

بزرگان ایرانی با سعید معروف ، سید محمد موسوی ، میلاد عبادی پور ، میثم صالحی ، مسعود غلامی ، صابر کاظمی و آرمان صالحی (لیبرو) مقابل برزیل صف آرایی کردند.

ست اول: ایران 25-14 اسلوونی

در آغاز این ست تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشت و توانست 3 بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در ادامه کار ، دفاع عملکرد خوبی در تور ایران دارد تا ایران با نتیجه 4 بر 0 حریف را پیش ببرد.

والیبالیست ایرانی که در دیدار آبی و سفید برابر تیم ملی اسلوونی با قرمز بازی کرد ، موفق شد 5-1 تصمیم خود را به نفع خود بگیرد.

سعید معروف با یک امتیاز خالی بسیار زیبا با امتیاز 7 به سود ایران توانست ایران را با نتیجه 7-2 از اسلوونی پیش بیاندازد.

در ابتدای ست ، سید محمد موسوی عملکرد خوبی در دفاع در تور داشت و اجازه نمی داد حریف حریف شود تا اینکه امتیاز 8 به نفع ایران باشد.

ایران در ست اول مسابقه عملکرد خوبی داشت بنابراین مربی اسلوونیایی با نتیجه 4-10 به سود ایران تصمیم گرفت بازیکن خود را تعویض کند.

بزرگان ایرانی برتری خود را در این تیم نسبت به تیم ملی اسلوونی تعیین کرده اند ، به طوری که ایران 5-1 از اسلوونی پیش است.

میلاد عبادی پور با 15 امتیاز به نفع ایران توانست از سرویس های زنده امتیاز کسب کند. مربی والیبال اسلوونی پس از کسب این امتیازات فیلم خود را بررسی کرد و متوجه شد که توپ روی زمین است و چشم ایران است.

تیم ملی ایران در ست اول عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که رهبر ایران با نتیجه 5-18 مقابل حریف قرار گرفت.

والیبالیست ایران در این ست عالی عمل کرد و موفق شد اسلوونی را با نتیجه 25 بر 14 شکست دهد.

دکمه بازگشت به بالا