ورزشی

لیگ ۲۲، بدون چانه‌زنی در اختیار اسکوچیچ

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال می گوید برنامه های این تیم در برنامه لیگ برتر گنجانده شده است.

به گزارش اخبار ورزشی، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دستیاران اجرایی و مدیران تیم های لیگ برتری و دسته اولی گفت: می دانید که برای هر فصل باید خلاصه ای داشته باشیم. و با مراجعه به موارد جدید مربوط به کنترل دوپینگ، قضاوت و بحث مسابقه، از نظرات عزیزان صحبت کنیم. انشاالله از این طریق بتوانیم کیفیت مسابقات را بالا ببریم.

گفت: ما پایان این جریان هستیم. به نازر می‌رسد نامه‌ای وشید است اولاً مقامات بالاتری مانند وزارت ورزش باید تصمیم بگیرند. من نامه کاملی در متن نامه ندارم، اما اگر قرار باشد روند ذکر شده در نامه انجام شود، متولی آن نیستیم، امیدوارم بتوانیم آن را به درستی انجام دهیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که دغدغه باشگاه ها و سازمان لیگ در این جلسه چه بود، اظهار داشت: بیشتر چالش ها به دلیل انتظاراتی است که از باشگاه ها و باشگاه ها داریم. از آنچه باشگاه ها دارند و اگر بتوانیم این انتظارات را کاهش دهیم، چالش ها کاهش می یابد. به تورک کلی اکر هدیک و دوری کیدی شود، به آن هـــــمـ

مهدی درباره وضعیت ورزشگاه ها در آستانه شروع لیگ برتر توضیح داد: از همین تهران شروع کنیم. سه تیم سایپا، پیکان و هواداران تیم های تهران در لیگ برتر و لیگ یک هستند. در تهران فقط ورزشگاه آزادی و پاس قوامین داریم که تمرکز روی آن است. در ورزشگاه شهید وطنی همه چیز به جز چمن ورزشگاه آماده است. در صورت تاخیر در آماده سازی، پیمانکار باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: بخش هایی از وای فای و قسمت های دیگر ورزشگاه آبادان تخریب شد که پس از بازسازی می تواند میزبان آن باشد. کرمان، انزلی و ورزشگاه امام خمینی عراق به شدت برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: جابجایی بیمارستانی داریم. آن ساختار تجاری که باید برای باشگاه ها تعریف شود، وجود ندارد. این خودرو بستری است که باید توسط قانونگذار محترم و مجلس شورای اسلامی ورزش حرفه ای تعریف شود. متولی آن می تواند وزارت ورزش باشد. ما همچنین یک راه حل سریع داریم که می تواند باشگاه ها را به استقلال مالی برساند. دلیل اصلی عدم موفقیت استقلال و پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای مشکلات مالی بود. انضباط مالی و اداری این امکان را به باشگاه‌های ما می‌دهد که استقلال مالی داشته باشند و اگر به این هدف برسند می‌توانیم حسابرسی و جرایم خود را جدی‌تر کنیم. وقتی این استقلال را ندارند چه کار می کنند؟ آنها حق دارند.

مهدی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در برنامه های لیگ برتر به برنامه های تیم ملی توجه شده است، گفت: درخواست آقای اسکوچیچ را زودتر انجام داده بودیم و در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گرفت. 100 درصد می خواهد بدون چانه زن در دستانش. برنامه ما بر اساس زمان بندی تیم ملی است و هدفش این است که تیم ملی بدون معطلی به جام جهانی برود. اگر یک رویداد فورس ماژور مانند گرد و غبار، آلودگی هوا و … رخ دهد، نمی توانیم نیم فصل را تا جام جهانی برگزار کنیم.

وی درباره زمان برگزاری سوپرجام توضیح داد: سوپرجام بعد از نیم فصل اول و بعد از جام جهانی برگزار می شود. قبل از آن ما هیچ زمانی برای برگزاری سوپرجام نداریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان سه جلسه برگزار نشد که در هفته پایانی لیگ بیست و یکم برگزار نشد، گفت: چون به دلیل مسائل فورس ماژور فقط دعا می کنیم که دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا