ورزشی

ماجدی: استقلال یک مربی باتجربه‌تر می‌خواهد/ جوان‌ها تحت تاثیر نام الهلال قرار گرفتند

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال می گوید آبی ها در مقابل الهلال عربستان ضعف های فنی زیادی دارند.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان شکست خورد و 2 بر صفر شکست خورد. فرشاد ماجدی ، مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مصاحبه ای گفت با اخبار ورزشی: تفکر استقلال از ابتدای بازی اشتباه است. استقلال بازی را با تغییرات زیادی در آرنج تیم آغاز کرد که اولین و آشکارترین تخلف بود. من فکر می کنم با استفاده از بازیکنان باتجربه تری که می توانند مکمل خوبی برای جوانان با استعداد مانند حسین زاده و خاقانی باشند ، تصمیم بهتری است.

وی ادامه داد: به نظر من ، اگر آرمان رمضانی و قاسمی نژاد از ابتدا بازی کنند و از جوانترها بعداً استفاده شود ، بازخورد بهتری خواهند داشت ، زیرا در 15 دقیقه اول ، جوانان تحت تأثیر نام الهلال و بازی از بین رفته است. “آنها ممکن است بهتر از آنها کار کرده باشند ، و سپس جوانترها جایگزین بهتری می شدند و می توانستند عملکرد بهتری داشته باشند ، اما در بازی دیروز برعکس بود.

مجیدی افزود: عدم هماهنگی در سمت چپ تیم و فشاری که هافبک راست الهلال روی مرادمند وارد می کند بسیار واضح است. فکر می کنم جایگزینی بسیار مشکوک است. به عنوان مثال ، چرا ارسلان مطهری که بازیکنی سریع ، متفکر و خطرناک است ، جایگزین شد؟ چرا تیم ها باید از افراد باتجربه به بی تجربه بروند؟ بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند ، اما تجربه بازی نقش مهمی دارد و این تعویض بی فکر تعادل تیم را بر هم می زند.

مربی سابق استقلال خاطرنشان می کند: حتی ارسلان مطهری و آرمان رمضانی ممکن است با هم خطرناک تر به نظر برسند. حتی یک بازیکن خوب مانند قاسمی نژاد از بازی محو شده و محل اصلی خود را نمی داند و وظایفش نیز به خوبی آگاه نیست.

وی با اشاره به سایر مشکلات فنی آبی پوشان در دیدار مقابل الهلال گفت: ما هنوز در تعداد پاس ها مشکل داریم و تعداد پاس ها بسیار کم است و کوتاه می شود. انتقال سریع بازیکنان به پست های غیرمتخصص ضعف سایر تیم ها است. به عنوان مثال ، بابک مرادی که به عنوان پیستون چپ وارد زمین شده بود با ورود متین کریم زاده به سرعت به سمت راست حرکت کرد ، این باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را از دست بدهند و فشار روی تیم دوچندان شود. بازیکنانی که می خواهند 20 دقیقه بازی کنند نمی توانند دو یا سه بار موقعیت خود را تغییر دهند.
کمبود بازیکنان خوب برای کنترل بازی و ارسال پاس های خوب در تیم مشهود است.

مجیدی خاطرنشان کرد: حتی در پایان بازی که بسیار مهم و سرنوشت ساز بود ، جلسه سه دقیقه ای کادر فنی توسط نیمکت و عدم حضور مربی در این لحظات حساس زیر سوال رفت و تیم و کادر را نشان داد. تسلیم الهلال شد.

مربی سابق استقلال افزود: با این وجود ، ما سه جام را از دست دادیم که احتمالاً می توانستیم حداقل یکی را به دست آوریم. قلب هواداران فقط با کسب این جام خوشحال خواهد شد. لازم است قدمی برداشته شود و از افراد با تجربه تری استفاده شود که راه حل خوبی برای احیای تیم بزرگ استقلال است. به نظر من استقلال حتی با کمک یک مربی بسیار مورد اعتماد خارجی توسط مجیدی ، هنوز نتوانست تحلیل خوبی از الهلال انجام دهد و در حمله ناگهانی الهلال ، خط دفاعی استقلال مانند گذشته با شکوه نبود و خلق کرد. فاصله زیادی برای مهاجمان خطرناک الهلال وجود دارد. می توان گفت اظهارات فنی مربی نتیجه نداد و مدافعان خوب استقلال به بیراهه رفتند.

مجیدی گفت: بار فنی و تاکتیکی خوب ، به جز دو یا سه صحنه خطرناک در دروازه حریف که نتیجه ضعف خطای دفاعی ضعیف الهلال است ، چیز جدیدی به تیم تزریق نمی کند که این سوال برانگیز است. استقلال به فردی صادق نیاز دارد ، هم با خود و هم با علاقه مندان به مدیریت. او تمام امکانات رفاهی را در اختیار تیم قرار می دهد. او کار گروهی و عدم برنامه ریزی فنی را در نظر نمی گیرد.

وی در پایان گفت: بعد از بازی تمام نکات فنی بازی فراموش می شود و همه یک طرف را می بینند و آن مدیریت است. این بسیار اشتباه است. همه مقصر شکست تیم هستند ، اما بار فنی تیم بر عهده سرمربی و کادرش است. اگر نمی توانند ، باید تجربه خود را در جاهای دیگر و تیم های دیگر کسب کنند ، شاید بتوانند تجربه اضافه کنند. در غیر این صورت استقلال هنوز نمی تواند چشم خود را روی جام نگه دارد. اما با وجود بازیکنان جوان و خوب استقلال و حضور مربی باتجربه ، می توان دوباره به تیم استقلال جان داد و بتواند شاهد قهرمانی باشد. اگر در حال مصاحبه هستید که باید باخت را مقصر بدانید ، خوب است که شجاعت داشته باشید ، اما شجاعت شما نباید بهانه ای باشد برای عذرخواهی از طرفداران تیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا