ورزشی

ماجرای بیرانوند با پرسپولیس باید بهتر مدیریت می‌شد/ حریفان آسیایی شکست‌ناپذیر نیستند

کلهر: ماجرای بیرانوند با پرسپولیس باید بهتر مدیریت می‌شد/ حریفان آسیایی شکست‌ناپذیر نیستند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: موارد زیادی داشتیم که ستاره‌های بزرگ برای حضور در پرسپولیس پول خرج می‌کردند ولی حالا بحث فوتبال حرفه‌ای مطرح است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی با اشاره به پایان جنجال چند روزه علیرضا بیرانوند و حضور دوباره این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان اظهار داشت: متاسفانه چند روزی بود پرسپولیس با حواشی زیادی روبرو شد. این اتفاقات در حالی رخ داد که با مدیریت بهتر این امکان وجود داشت که از بروز این حواشی جلوگیری می‌شد. باشگاه‌ها نسبت به تعهداتی که به بازیکنان می‌دهد مسئول  هستند؛ از سوی دیگر بازیکنان نیز باید با درک شرایط کشیده شدن این گونه حواشی و بروز اینگونه مشکلات جلوگیری  کنند.

وی در ادامه افزود: بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است که برای پرسپولیس و تیم ملی زحمات زیادی کشیده است، ای کاش این اتفاق درس عبرتی باشد تا سیستم حاکم بر باشگاه‌ها و قراردادهای آنها درست شود و در کنار اینکه باشگاه‌ها موظف به انجام تعهدات خود باشند، بازیکنان هم به خود اجازه ندهند که نظم و انضباط حاکم بر تشکیلات یک باشگاه را بر هم بزنند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط خاص نقل و انتقالات در فوتبال ایران تاکید کرد: فوتبال امروز مثل سابق نیست. فوتبال امروز با فوتبال دهه‌های گذشته فرق دارد، زمانی خیلی‌ها آرزو داشتند پیراهن تیمی مانند پرسپولیس را بر تن کنند و حتی موارد زیادی داشتیم که ستاره‌های بزرگ برای حضور در پرسپولیس پول خرج می‌کردند ولی حالا شرایط به گونه‌ای دیگر شده و بحث فوتبال حرفه‌ای مطرح است.

 محمود کلهر در مورد وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اخیر گفت: پرسپولیس در حال حاضر در تمامی پست‌ها نفرات  خوبی را در اختیار دارد که با توجه به اینکه در فصل قبل در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند از هماهنگی مطلوبی برخوردار هستند. فقط ای کاش شرایط به گونه‌ای بود که برنامه تمرینی و اردویی پرسپولیس زودتر آغاز می‌شد تا تیم با آمادگی و ایده‌آل‌ترین شرایط فصل را آغاز کند؛  البته هنوز هم دیر نشده و با توجه به توان کادر فنی و پتانسیل فنی خوب بازیکنان این روزهای از دست رفته قابل جبران است.

وی در پایان در  خصوص حضور پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: درست است که ما از نظر سخت‌افزاری از تیم‌های آسیایی عقب هستیم اما از نظر توان فنی و پتانسیل فردی از شرایط خوبی برخورداریم.تیم ملی ما چند سال قبل در روزهای اوج رونالدو در تیم در مقابل تیم ملی پرتغال به تساوی دست پیدا کرد.  امثال بنزما و رونالدو در حال حاضر از نظر فنی و فوتبالی نسبت به روزهای اوج خود شرایط پایین‌تری دارند و به اعتقاد من این گونه تیم ها با این ستاره‌های‌شان نمی‌توان شکست‌ناپذیر قلمداد کرد. 

انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا