ورزشی

ماجرای جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

                                                                                                                                                                                                            داستان جادوگری در فوتبال بانوان ایران!

طبق گزارش ها شفاففاطمه قاسمی ، بازیکن کردستانی و عضو تیم ملی ایران ، درباره مشاهدات خود از جادوگری در لیگ برتر بانوان به ایلنا گفت: “بعد از هر مسابقه ، تیم ما بازی قبلی را آنالیز می کرد. در حین تجزیه و تحلیل ، شاهد کارهای عجیبی بودیم که توسط حریفان “چیزی به بازیکنانش می دهد و بازیکنانش خط دروازه تیم ما را می کشند.

وی ادامه داد: با کمال تعجب چند دقیقه بعد توپ به کرنر تبدیل شد و توپ به ثمر رسید. ما در طول بازی مشاهده نمی کنیم و طبیعی است که یک بازیکن با مربی خود صحبت کند ، اما اگر آنها یک چیز عجیب را در خط دروازه ما بکشند ، شما می دانید که چیز دیگری است.

قاسمی در مورد قرائت های نجومی تیمش تأکید می کند: اگر یک دهم فوتبال مردان داشته باشیم نجومی داریم ، نام آنها چیست؟ دوم ، آیا بازیکنان زیادی بیش از 5 سال با 5 میلیون قرارداد قرارداد بازی می کنند تا یک دهم حقوق یک مرد را در بهترین سال دریافت کنند؟ چرا کسی مشکل را نمی بیند؟

وی در مورد پیروزی 17-0 مقابل قشقایی گفت: تیم ما تمام تمرینات و تمرینات را با روشهای خود متمرکز کرده است. رحمتی ، مدیر واچان ، همه موارد مورد نیاز تیم حرفه ای را فراهم کرده و از بازیکنان پرسیده است که آیا آنها از ته قلب این کار را دوست دارند یا خیر ، و نتایج نتایج خوبی خواهد بود.

بازیکن کرد واچان در مورد تصویر صورت مصدوم گلنوش خسروی توضیح می دهد: در جریان بازی با شهرداری سیرجان ، یکی از بازیکنان به دلیل ضربه به سر و ضربه به توپ یکی از بازیکنان به سر وی اصابت کرد و وی مصدوم شد. گلنوش خسروی از زمان حضور در تیم مناسب بهترین ویژگی های خود را نشان داده و تأثیر مثبتی بر عملکرد تیم دارد.

قاسمی در پاسخ به اینکه بهترین بازیکن تیم آنها کیست ، گفت: من برای خانم زهرا قنبری احترام زیادی قائلم و او بازیکنی است که تأثیر زیادی در بازی تیم داشت اما “فاطمه لینکدومی” واقعاً در سن 20 سالگی با استعداد است و فکر می کنم او بهترین بازیکن تیم است. ما در تیم پایه ملی هستیم و بازی عالی است.

او می گوید که فصل خوبی را در تیمش پشت سر گذاشت و در نیمه اول فصل لیگ برتر زنان در تیم منتخب بود: “خدا را شکر می کنم که بازی من تأثیرگذار بوده است ، اما من به عنوان یک وینگر برای کمک به تیم بازی می کنم. این باعث می شود با 60 یا 70 درصد توانایی بازی کنم و بیشتر از گل کمک کنم.

وی در پاسخ به اینکه طرفدار کدام تیم است گفت: من هوادار استقلال هستم و سبک بازی فرهاد مجیدی و مهدی قائدی را در کشور دوست دارم. خارج از کشور بارسلونا و لیونل مسی که واقعاً یک تیم رویایی هستند.

دکمه بازگشت به بالا