ورزشی

ماجرای «دستکاری تایملاین توئیتر در ایران و افشاگری علیه ایلان ماسک»

به نام کارکنان توییتر به بهانه اخراج 75 درصد آنها;

کارکنان توییتر در واکنش به خبر اخراج ۷۵ درصد از آنها، نامه ای منتشر کردند که در آن به دستکاری جدول زمانی این شبکه اجتماعی در ایران و اوکراین اشاره شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری دانمارک و فناوری آنا به نقل از تایم، کارکنان توییتر نامه ای سرگشاده منتشر کردند که در آن به طرح اعلام ماسک برای اخراج 75 درصد از نیروی کار این شرکت اعتراض کردند.

در بخشی از این نامه سرگشاده به دستکاری تایم لاین توییتر در ایران، اوکراین و سایر نقاط جهان اشاره شده و کارکنان ابراز نگرانی کرده اند که پس از خرید این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، دیگر نتوانند کمکی کنند. روزنامه نگاران ایرانی و اوکراینی مثل قبل.

در این بخش از نامه، تهدید به اخراج 75 درصد از کارکنان، تهدیدی بی پروا است که اعتماد کاربران و مشتریان را تضعیف می کند. توییتر تأثیر قابل توجهی بر جوامع مختلف در سراسر جهان دارد. پلتفرم ما به ترویج روزنامه‌نگاری پایدار در اوکراین و ایران کمک می‌کند و همچنین جنبش‌های اجتماعی را در سراسر جهان تقویت می‌کند. تهدید کارکنان توییتر این تهدیدها بر کارمندان ما تأثیر می گذارد و نشان دهنده قطع ارتباط اساسی با واقعیت های عملیاتی توییتر است.

پیش از این نیویورک تایمز و یک روزنامه نگار انگلیسی به نقش شبکه های اجتماعی و توئیتر در ناآرامی های کشور اشاره کرده بودند (اینجا بخوانید) و حالا این نامه به سند دیگری از دخالت غرب در اغتشاشات ایران تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا