ورزشی

ماجرای شنای همسر استراماچونی در سواحل کیش

پس از موانعی که هنگام بازگشت استراماچونی به استقلال به وجود آمد ، اخبار و گزارش های تأیید نشده در فضای مجازی منتشر شد که دلیل اصلی آن ترک مردان ایتالیایی و خانواده هایشان در سال گذشته بود.

طبق گزارش ها شفافگفته می شود که در 14 اکتبر سال گذشته ، استراماچونی و همسرش به مدت سه روز به جزیره کیش رفتند.

در این سفر ، همسر و فرزندان استراماچیونی با اعتقاد بر اینکه قوانین شنا در ساحل کیش همانند اروپا است ، با لباس زیر وارد دریا شدند که توسط نیروهای مسئول جلوگیری شد.

داستان همسر استراماچونی در حال شنا در ساحل کیش

مشاجره لفظی بین استراماچونی و افسر وظیفه باعث شد تا همسرش دالیلا به شدت ناراحت شود و مربی استقلال تصمیم گرفت هرچه زودتر ایران را ترک کند.

با عذرخواهی های مکرر مسئولان باشگاه استقلال در آن زمان ، و سرانجام مشاوره ای که وکیل متخصص استراماچونی به او داد ، کارآموز تصمیم گرفت در ایران بماند و تصمیم خود را با اولین تخلف مدیر استقلال انجام دهد.

گفتگوی همسر استراماچیونی با برخی از دوستان و آشنایانش در ایتالیا باعث شد تا حدودی این بحث در رسانه های ایتالیا دیده شود ، اما در نهایت با قدم های مدیر استقلال و وزارت ورزش ، موضوع مسکوت ماند.

استراماچونی ابتدا همسر و فرزندان خود را برای اجرای برنامه های ترک ایران اعزام کرد ، تا این که باشگاه پرداخت ادعای استراماچونی را به دلیل مسائل مربوط به انتقال پول به تأخیر انداخت و سرانجام وی صبح روز بازی با پیکان (18 آذر و 2 ماه بعد) از بند یک جانبه قرارداد خود با ایران استفاده کرد. حادثه) برو

استراماچونی در بازگشت با رسانه های ایتالیایی در مورد اوضاع داخلی ایران صحبت کرد و علیه رژیم ، وقایع ساحل کیش و اعتراضات نوامبر 1998 صحبت کرد که البته با استقبال خوبی روبرو نشد.

پس از این حاشیه ، داستان وی توسط مدیر وقت باشگاه برای بازگرداندن استراماچونی به طرز چشمگیری ادامه یافت ، در حالی که پس از حاشیه ، هرگز اجازه بازگشت وی صادر نشد.

در پایان ، این مسئله سکوت اختیار کرد تا اینکه احمد سعادتمند ، آگاهانه یا ناخواسته ، با اصرار برخی حامیان مالی ، در ماه جولای سال جاری ، مشکل Stramaccioni را احیا کرد ، بدون اینکه متوجه شود بازگشت این مربی به ایران غیرممکن است.

دکمه بازگشت به بالا