ورزشی

مادر علی انصاریان: اولین باری است که بدون علی به سینما می آیم

مادر علی انصاریان در مراسم افتتاحیه «رمانتیسم عماد و طوبی» گفت: من همیشه با علی به سینما می آیم و اولین بار است که بدون او و تنها در سینما حضور پیدا می کنم.

مراسم بزرگداشت «علی انصاریان» بازیگر فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» شامگاه سوم آذرماه مصادف با اکران این فیلم توسط بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش اخبار ورزشی، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «کاوه صباغ زاده» کارگردان این فیلم در ابتدای این مراسم گفت: همزمان با اکران مردمی این فیلم به یاد علی انصاریان اینجا گرد هم آمده ایم. اما ترجیح می دهم انصاریان را زنده ببینم، اینجاست و در دل ماست. او در اولین روز اکران عمومی فیلمش با لبخندی آشنا به تماشای «رمانتیسم عماد و طوبی» در این سالن نشست.

در ادامه مراسم از سوی «سید مهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح از «کاوه صباغ زاده» کارگردان این فیلم قدردانی شد.

وی در این مراسم گفت: امیدوارم این گردهمایی افتتاحیه فیلم رمانتیسیسم عماد و طوبی با حضور علی انصاریان باشد. ما برای گرامیداشت یاد و خاطره ایشان در اینجا گرد هم می آییم. آقای انصاریان علاوه بر یک فوتبالیست حرفه ای که وارد عرصه هنر شده و ایفای نقش کرده است، نقشی ماندگار در زندگی ایشان داشته است، یعنی زندگی خوب و پر از خیر و برکت و همچنین خوبی هایی که از خود بر جای گذاشته است. از همه مهمتر رضایت مادر گرامیشان است. که همیشه او را بسیار ماندگار توصیف می کرد. یاد او مهرداد میناوند و همه هنرمندانی که کرونا را از ما گرفتند به یاد دارم.

سپس «مهدی صباغ زاده» تهیه کننده فیلم به روی صحنه رفت و گفت: علی انصاریان هنرمند و ورزشکار قابل احترامی است و باورم نمی شود که در بین ما نباشد. او نمونه بود و یکی از دوستانه ترین و محترم ترین دوستان من در طول چهار دهه فعالیتم در سینما بود.

مادر زنده یاد «علی انصاریان» نیز با تشکر از حضار و دست اندرکاران این مراسم گفت: من همیشه با علی به سینما می آیم و این اولین بار است که بدون او و به تنهایی در سینما حاضر می شوم.

در این بخش لوح یادبودی از بنیاد سینمایی فارابی و هدیه ای از سوی سازنده فیلم رمانتیسم عماد و طوبی به وی اهدا شد.

پایان مراسم عکس یادگاری این فیلمساز روی صحنه بود و سپس اکران مردمی فیلم با نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبی افتتاح شد.

فیلم رمانتیسم عماد و طوبی یکی از آثار خانواده محور سال های اخیر است که در آن حمایت از نهادهای خانواده و فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته است.

این فیلم توسط بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است که نامزد دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین ترانه صدا (پیام آزادی) و بهترین بازیگر زن (الناز حبیبی) از سی امین جشنواره فیلم فجر شد.

الناز حبیبی، حسام محمودی، زنده یاد علی انصاریان و مرتضی علی عباس میرزایی بازیگران اصلی فیلم هستند.

مادر علی انصاریان: اولین بار است که بدون علی به سینما آمدم

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا