ورزشی

ماریو تات: کار تیم ملی با این بازیکنان ساده می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در شهر امان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی سوریه در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سر گرفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر به پایان رسید. تیم ملی ایران. رسید. سردار آزمون (33)، احسان حاجی صفی (42 – پنالتی) و علی قلی زاده (89) برای ایران گلزنی کردند.

ماریو تات، سرمربی تیم ملی ایران که در نشست خبری در آستانه محرومیت دراگان اسکوچیچ حضور داشت، گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود. قبل از این مرحله می دانستیم که باید کیفیت بسیار بالایی از خود نشان دهیم تا بتوانیم از این رقابت ها عبور کنیم و در دو دیدار اخیر مقابل لبنان و سوریه پیروز شویم. بازیکنان امروز نظم، اشتیاق و انرژی خوبی از خود نشان دادند و توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتید و پیشرفت تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟ تات در پاسخ به این سوال گفت: “پاسخ بسیار ساده و واضح است.” کار با بازیکنانی با کیفیت استثنایی و از نظر فوتبالی و شخصیتی بسیار آسان می شود. بچه ها تا اینجای کار با روحیه و اشتیاق خاصی بازی را ادامه دادند و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات و صعود نهایی به جام جهانی همین روند را ادامه دهیم.

دکمه بازگشت به بالا