ورزشی

مجتبی عابدینی: من از ترس از شکستن خانه ام ، به آموزش حرفه ای مشغول نیستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، پایان مسابقات جام جهانی در لهستان و ثبت نام تیم ملی ایران برای بازی های المپیک تقریبا همزمان با گسترش تاج در ایران و تأثیر آن بر همه ورزش ها و فعالیت های غیرمسئولانه بود. او در یک خانه خصوصی قرنطینه می شود و آواز “Stay Home” را می خواند.

البته او در این مدت در خانه تمرین می کند ، اما فقط به حدی که تناسب بدنی خود را حفظ کند ، زیرا او تأکید می کند که شمشیربازی با اسلحه حصار راهی نیست که در محیطی غیر از سالن بدنسازی انجام شود. به همین دلیل است که این شمشیرباز فکر می کند که به تعویق انداختن المپیک به نفع خود و هم تیمی هایش است.

من قرنطینه هستم
مجتبی عابدینی به مهرا گفت: “به محض بازگشت از جام جهانی در لهستان ، من تا به امروز در خانه بودم و فقط به منظور خریدهای لازم به خانه رفتم.” اعضای خانواده من یک هفته زودتر از من وارد قرنطینه خانه شدند. تقریباً 50 روز است که زندگی می کنیم.

من شمشیر خود را تمرین نمی کنم تا خانه ام از هم نپاشد
وی ادامه داد: در آن زمان من در خانه تمریناتی داشتم ، اما نه به عنوان خاص و تخصصی ؛ فقط تمرینات کششی انجام می دهم و با وزنه کار می کنم ، بنابراین آمادگی من کم نمی شود ، اما من هیچ آموزش فنی و آموزش سلاح نداشتم. زیرا شرایط آماده است. ” این طور نیست. تمرینات شمشیربازی به گونه ای است که فقط باید در ورزشگاه انجام شود. اگر این تمرین ها را در مکانی مانند خانه آپارتمان انجام دهیم ، عواقب آن را به همراه خواهد داشت. اگر هنگام تمرین حمله کنیم ، کف آن را پایین می آورد و ساختمان را تخریب می کند.

من با این وضعیت کنار می آیم تا ببینم چه اتفاقی می افتد
این شمشیرباز ایرانی با تأکید بر اینکه تمرین نرده در خانه امکان پذیر نیست ، اظهار داشت: حمله به هنگام تمرین و برخورد به زمین سر و صدایی مهلک ایجاد می کند. انجام این تمرین در خانه بدون فکر کردن امکان پذیر نیست. شاید این ایده برخی از افراد باشد که از یک ماسک حصار برای تمرین در خانه استفاده کنند و همانطور که شمشیربازان می گویند ضربه زدن به ماسک با شمشیر ، که من اصلاً قبول نمی کنم. در هر صورت ، ما در حال حاضر با این وضعیت سر و کار داریم و از یک تمرین بدنی کوتاه خوشحال هستیم زیرا انتخاب دیگری نداریم.

با تدابیری که در ایران انجام می شود ، اکنون درگیر کورونا هستیم
عابدینی خاطرنشان کرد: ما منتظریم ببینیم چه شرایطی برای بازگشت به اردو و سالن بدنسازی و تمرینات گروهی ایجاد می شود که البته فکر می کنم به زودی هیچ وقت مهیا نمی شود. چینی ها که یک قرنطینه سخت برای مبارزه با تاج داشتند ، پس از تقریباً 80 روز به حالت عادی بازگشتند و از قرنطینه آزاد شدند. با توجه به شرایطی که در ایران شاهد آن هستیم ، قطعاً با Coron برخورد خواهیم کرد و برای مبارزه با آن اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

شمشیرزنها اهمیتی نمی دهند که چه زمانی به اردو باز خواهند گشت
وی گفت: “در حال حاضر ، همه مردم از یکدیگر می ترسند ، که البته این خوب است ، زیرا آنها نسبت به پروتکل های Coron بسیار مهم هستند.” با این حال ، تا زمانی که جامعه کاملاً از تاج پاک نشود ، هیچ پیش بینی ای در مورد بازگشت به اردو و ورزش نداریم. البته برای یک رشته مانند شمشیربازی این کار بزرگی نیست. با این حال ، ما سهمیه خود را تکمیل کرده ایم و نگران آن نیستیم. بحران کرونا و تأثیر آن بر فعالیت های کنسل شدن برای ورزشکارانی که همچنان از حضور در مسابقات المپیک استرس را تجربه می کنند ، مشکل ساز تر شده است.

تأخیر المپیک به نفع ما است
شمشیرزن المپیک ایران همچنین به تغییر و تحولات انجام شده در المپیک اشاره کرد و گفت: “اعتراف می کنم که قبل از تصمیم نهایی برای موکول کردن بازی ها گرفته شد ، به خصوص وقتی که زمان برگزاری بازی ها به موقع (آگوست امسال) استرس زیادی داشتم چون می دانستم اینکه نمی توانیم خوب تمرین کنیم و با آمادگی کامل به توکیو برویم به دلیل شرایط ، به تعویق انداختن المپیک به سال برای من و همه هم تیمی های من خوب است زیرا ما یک سال و نیم تمرین داریم و نگران پیروزی سهمیه نیستیم. شرایط خوبی برای بازگشت به تمرین خواهد بود ، اما به هر حال کمبود وقت نداریم.


همه محتوای سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا