ورزشی

مجمع فدراسیون فوتبال به تعویق می‌افتد؟

فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته و در آخرین ساعات فرصت یک هفته ای خود را برای ارسال پیش نویس اصلاحیه خود به فیفا انجام داد و فدراسیون جهانی بلافاصله با ارسال نامه ای به مهدی محمد پیامبر ، پیش نویس را تصویب کرد.

عزل وزیران ورزش و جوانان از ترکیب شورا ، استقلال قوه قضائیه و انتخاب اعضای کمیته فدرال انتخابات و حسابرسی از مهمترین موضوعاتی است که فیفا برای اصلاح پیش نویس قانون اساسی فدراسیون فوتبال ایران در نظر گرفته است.

فدراسیون بین المللی فوتبال این هفته امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) در مرخصی است و طبق گفته برخی منابع ، بررسی پیش نویس قانون اساسی خود از روز دوشنبه (19 ژوئن) آغاز می شود.

بنابراین ، به احتمال زیاد پیش نویس تصویب فیفا این هفته برگزار می شود. در همین حال ، طبق برنامه اصلاح قانون اساسی ، که توسط فیفا نیز تصویب شده است ، فدراسیون فوتبال قرار است در تاریخ 4 ژوئیه برای تصویب قانون اساسی برگزار کند و طبق قانون ، قانون اساسی باید حداقل 21 روز قبل از تجمع به تصویب برسد. تصویب فیفا برای بررسی اعضای شورا به آنها اعطا می شود برای رعایت این قانون و برگزاری مجمع در تاریخ مورد نظر ، اساسنامه باید تا 10 ژوئن توسط فیفا تصویب شود ، در غیر این صورت ، ما به احتمال زیاد شاهد به تاخیر انداختن شورای خواهیم بود. .

دکمه بازگشت به بالا