ورزشی

مجیدی تجربه خوبی کسب کرده است/ پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بیژن طاهری ، در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد عملکرد تیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی ، گفت: “من خوشحالم که 3 تیم ایرانی می توانند به مرحله بعد در رقابت های لیگ قهرمانان صعود کنند.” پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی دارد. او نشان داد که یکی از تیم های بزرگ آسیا است و با قدرت حریف خود را شکست داد تا به مرحله بعدی صعود کند. تراکتور اگرچه شروع خوبی نداشت اما به تدریج بهتر شد و در روز آخر با خوش شانسی به سطح بعدی صعود کرد.

وی درباره عملکرد فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد فوتبال متفاوتی را نشان می دهد. آنها حق انصراف از رقابت را ندارند. نکونام ، اگرچه در ابتدای فصل پیشنهاد خوبی از تیم لیگ برتری دریافت کرد ، اما در فولاد ماند و تمام وقت خود را صرف موفقیت تیم کرد ، اما باید اعتراف کند که تجربه او در لیگ قهرمانان اروپا با لیگ داخلی متفاوت است تجربه تیم و سایر تیمها در فولاد .آنها باعث شدند این تیم خوب و با کیفیت مسابقات را ترک کند.

سرمربی سابق استقلال در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان گفت: استقلال با توجه به اینکه ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارد ، در دو بازی اول مقابل الاهلی و الشورتا توانست 8 گل به ثمر برساند و این نشان می دهد آبی ها در فاز تهاجمی هستند. عملکرد فوق العاده ای دارند اما مجیدی نشان می دهد که او در ساخت و ساز تجربه خوبی کسب کرده است و با توجه به اینکه استقلال یکی از تیم های شناخته شده برای بازی تهاجمی است اما تیمش در دفاع نیز عملکرد قابل قبولی دارد ، و در سه بازی. در باز نشده است ، من فکر می کنم استقلال خوب کار کرد و تجربه کادر فنی و بازیکنان باتجربه آبی ها را به مرحله بعد رساند.

طاهری در پاسخ به این س thatال که نتایج استقلال در مسابقات خارج از خانه متفاوت است ، گفت: استقلال در حین بازی توسط حریفانش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. کارشناسان می دانند که این اتفاق در بازی برگشت رخ نخواهد داد زیرا استقلال در بازی برگشت 5 گل به ثمر رسانده است ، زیرا در این مسابقه حریفان یکدیگر را خوب آنالیز می کنند در حالی که فاصله کم بازی ها و فشردگی مسابقه باعث خستگی همه تیم ها می شود و آنها قادر نخواهند بود عملکردی را که در بازی اول در دور اول داشتند انجام دهند.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که کدام یک از آبی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته اند ، گفت: فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی بهترین های استقلال هستند. فرشید که در لیگ برتر کمتر موفق بود ، ناگهان در لیگ قهرمانان حاضر شد و توانست به تأثیرگذارترین بازیکن آبی ها تبدیل شود ، در حالی که قائدی با وجود فشار زیاد ، مدافعان تیم را حتی در بازی نهایی. برابر الشرطه. بنابراین ، در حالی که همه بازیکنان استقلال خوب هستند ، هر دو توانایی بیشتری نشان می دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا استقلال می تواند به این روند موفقیت در لیگ برتر ادامه دهد ، گفت: 4 تیم ایرانی از فشردگی بازی خسته شده اند. آنها نیاز به ریکاوری خوب دارند و ممکن است در یکی دو هفته اول لیگ مانند لیگ قهرمانان اروپا نتوانند ظاهر شوند.

در پایان ، طاهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مجیدی با اینکه مظاهری گلهای زیادی دریافت کرد اما تا پایان مسابقه جایگزین او نشد و حسینی را در دروازه قرار نداد ، گفت: “با توجه به ما با تیم نیستیم ، نمی توانیم. “بیایید در مورد آن نظر بدهیم. بخاطر داشته باشید که حسینی در 11 بازی گلی دریافت نکرده و همچنان یکی از بهترین دروازه بانهای حال حاضر کشور است و تصمیم گیری با کادر فنی که همیشه عملکرد بازیکنان را کنترل می کند ، چه کسی گل خواهد زد .

دکمه بازگشت به بالا