ورزشی

محنایی: بسکتبال ایران در المپیک از پیش بازنده نیست

کارشناسان بسکتبال معتقدند تیم ملی ایران در المپیک شکست نخورد.

کاظم مهنایی در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک توکیو توضیح داد: “در حال حاضر حریفان ما ناشناخته هستند و تیم چهارم گروه ایران از مسابقات کانادا می آید ، که فکر می کنم یکی از چینی ها و تیم های ترکیه ای. “سرانجام ، در این هشت سال ، تیم ایران باتجربه تر شده و می تواند خوب بازی کند.

وی در مورد رویارویی مجدد تیم ملی ایران با تیم هایی مانند ایالات متحده و فرانسه گفت: ما در جام جهانی ترکیه مقابل تیم آمریکا خوب هستیم و در اسپانیا بازی قابل قبولی مقابل فرانسه انجام می دهیم. ” به طور کلی ، ما عالی هستیم و هنوز یک تیم باتجربه داریم ، حتی اگر برخی از شهروندان نسل طلایی ما دیگر نباشند.

یک کارشناس بسکتبال ایران گفت: “من فکر می کنم بازیکنان ما می توانند خوب بازی کنند.” سرانجام ، حضور در المپیک کار دشواری است که با اقبال کمی برای تیم ملی ایران رقم خورد. هر تیمی قصد حضور در المپیک را دارد و به نظر من ایران در این رقابت شکست نخورد.

وی در پاسخ به این سوال که نیروهای ملی ایران چه انتظاراتی دارند؟ وی گفت: “ما نمی توانیم انتظارات زیادی داشته باشیم و منطقی نیست زیرا ما چنین لیگی نداریم و هیچگونه تجهیزات سخت افزاری بین المللی وجود ندارد.” بازیکنان ما ممکن است باتجربه تر باشند اما از هر زمان دیگری سن بیشتری دارند. به طور کلی ، ما می توانیم خوب باشیم و باید تا حد ممکن تیم ملی و امکانات خود را انتظار داشته باشیم.

مهنایی درباره دور سوم مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: “با این حال ، ما قطعاً به جام ملت های آسیا خواهیم رفت و از گروه خود خارج خواهیم شد.” شکست برابر سوریه اتفاقی بود زیرا بازیکنان ایران به دلیل شرایط خاص آن زمان آماده نبودند. شهروندان ما به دلیل تاج زیاد آموزش نمی بینند ، اما سوریه به مدت یک ماه در اوکراین آموزش می بیند. اکنون بازیکنان از مسابقات لیگ وارد این پنجره می شوند و با آمادگی خوب وارد زمین می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا