ورزشی

مدیران استقلال پول عمل غلامی را نمی‌دهند!

چند ساعت پیش عکسی از عارف غلامی ، مدافع وسط آبی پوشان پایتخت منتشر شد که بسیاری تصور می کردند او پای خود را روی تیغ جراح گذاشته است ، اما در واقع ، عکس او که در فضای مجازی ارسال شده بود مربوط به دو یا سه روز پیش بود که دفاع استقلال برای ام آر آی به بیمارستان رفته بود و یکی از پزشکان این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

اما نکته مورد توجه و هشدار وضعیت بسیار مبهم عارف غلامی است. این بازیکن در دربی یک چهارم نهایی جام حذفی دچار تزریق شدید رباط شد و مدت ها منتظر واکنش مدیر باشگاه به قطر بود اما ملکیان و مددی به پیام ها و تماس های او پاسخ نمی دهند!

پس از مصدومیت عارف غلامی در دربی ، باشگاه استقلال قرار بود هزینه جراحی زانو وی را یک هفته بعد ، پس از سفر غلامی به دبی ، پرداخت کند ، اما تا کنون نه تنها پولی برای این بازیکن پرداخت شده است ، بلکه هزینه پرواز نیز پرداخت شده است. به دوبی و از دبی به قطر ، که مقرر شده بود قطر پروتکل های بهداشتی را رعایت کند ، توسط خود برده ها هزینه شده است.

این بی توجهی و نوعی بی احترامی مدیران باشگاه استقلال به وضعیت مدافعانش در قطر باعث شده است تا عملیات این بازیکن به تعویق بیفتد ، اما پس از انجام MRI و خروج از کشور ، یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده ، زمان جراحی مدافع. توسط پزشک اعلام می شود.

بازیکنان استقلال فصل را به عنوان معترض و مهاجم گذراندند که برخی از آنها مانند عارف غلامی بیش از 50 درصد از پذیرش خود را دریافت نکردند و حالا با شرایطی که برای بازیکنان مصدوم آبی ها در قطر ایجاد شده است ، از مدیر باشگاه به شدت ناراحت است. امروز گذراندن وقت در هتلی که در آن اقامت داشت برای تعیین تاریخ جراحی ، و پس از عمل جراحی روی زانوی چپ ، به ایران بازگشت و دوران نقاهت خود را برای بازگشت به مستطیل سبز تکمیل کرد.

254 251

دکمه بازگشت به بالا