ورزشی

مدیران قبلی فقط امروز و فردا کردند/ هنوز پولی دریافت نکرده ام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته روزنامه نگار آنلاین ، لئوناردو پادووانی که در بحث برنامه های ورزشی قرار نگرفته است ، اظهار داشت: من امروز به طور مرتب تمرین کردم تا بهتر شوم.

وی ادامه داد: “من هر صبح و عصر تمرین می کردم. مدتی نیز به فیزیوتراپی رفتم ، اما اکنون به دلیل بیماری عروق کرونا قلب مجبورم کارهای بدنی را بصورت جداگانه انجام دهم تا در وضعیت خوبی قرار بگیرم.”

مدافع برزیلی استقلال که دو سال در مصدومیت این تیم را ترک کرده و به کشور خود بازگشت ، درباره عملکرد مدیر سابق خود در پرداخت ادعای خود گفت: “مدتهاست که به کشور خودم برزیل برمی گردم. آنها چه می گویند ، اما امیدوارم مدیر استقلال اکنون ادعای من را بپردازد.

پادوانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ادعای وی از طریق فیفا پرداخت شود ، گفت: “من پول دریافت نکرده ام و آنها فقط به من قول داده اند ، اما هیچ پولی رسما به حساب من منتقل نشده است.”

وی ادامه داد: “من استقلال را دوست دارم ، می توانم از این تیم شکایت کنم ، اما هنوز منتظر هستم که ببینم آیا مطالبات من در روزهای آینده و با اظهارات مکرر امروز و فردا پرداخت می شود.”

این مدافع برزیلی در پاسخ به این سؤال که آیا با مدیرعامل جدید استقلال صحبت می کند ، گفت: “من هنوز با او صحبت نکرده ام ، اما امیدوارم او شرایطی را برای تحقق درخواست من در اسرع وقت ایجاد کند ، برخلاف مدیر قبلی خود.” زندگی دشوار است و همه ما در تلاش برای زندگی در صلح هستیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شما می خواهید به ایران برگردید ، گفت: “روزهای خوبی را در ایران می گذرانم ، هواداران استقلال همیشه مرا دوست دارند و امیدوارم روزی به ایران برگردم.”

دکمه بازگشت به بالا