اقتصادی

مدیریت شهری از انتقاد منصفانه استقبال می کند

مدیریت شهری از انتقاد منصفانه استقبال می کند

مدیریت شهری صالحیه از منتقدین استقبال می کند اما تا جایی که به کینه توزی های شخصی تبدیل نشود.

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از تهران؛ محمد آگاهی مند شهردار شهر صالحیه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تمام سعی و تلاش ما بر خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم شریف صالحیه است و مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر در تلاش هستیم تا با همکاری و همدلی بهترین خدمات را در این شهر ارائه دهیم تا شرمنده مرد نشویم.

او یکی از علت های اصلی موفقیت در حوزه خدمات شهری را منتقدین خود دانست و گفت: با توجه به حجم بالای کاری و مشغله های که وجود دارد شاید ما از برخی مشکلاتی که در محلات وجود داشته بی اطلاع باشیم و این وظیفه رسانه ها و مردم است که ما را از مشکلات موجود آگاه سازند.

آگاهی مند ادامه داد: ما همواره پاسخگوی منتقدین خود بوده ایم و از آنان استقبال خواهیم کرد اما تاجایی پاسخگو خواهیم بود که این موضوع به کینه توزی های شخصی بدل نشود.

مدیریت شهری صالحیه گفت: ما با کمک مردم و رسانه ها اقدامات خوبی در سطح شهر انجام داده ایم تا کمبودی در شهر احساس نشود و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و در هفته دولت پروژه های قابل افتتاح شاخصی حتی در سطح جنوب غرب استان تهران داشته ایم.

وی اضافه کرد: اما در این میان شاید مشکلاتی در شهر وجود داشته باشد که نشود یک شبه آن را بر طرف کرد و نیازمند زمان بیشتری است اما این موضوع دلیل بر این نیست که افرادی کینه توزانه علیه مجموعه شهرداری انتقاد کنند‌. چرا اقدامات و پروژه های مهمی که در سطح شهر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود تا کمبودهای شهر جبران شود این افراد نمی بینند.

آگاهی مند اضافه کرد:با توجه به مشکل کمبود نیرویی وجود دارد شاید خدمات رسانی به برخی محلات فرعی شهر ضعیف باشد اما در روزهای آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

او در خصوص فاضلاب شهری نیز گفت: این موضوع یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری است اما مسئولیت راه اندازی فاضلاب شهری بر عهده اداره ی آب و فاضلاب است که  به دلایلی این پروژه متوقف شده اما یکی از موضوعاتی که این مشکل را چند برابر می کند ورود فاضلاب منازل به بیرون است که مشکلات زیست محیطی برای شهروندان ایجاد می کند که باید در این خصوص اصلاح و بازنگری صورت بگیرد.

خبرنگار:محمد اصغری

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا